Napisano 28 Sierpień 200519 l Od razu pisze ze jestes very newbie :) Czy w maxie mozna texturowac tak jak sie patternuje w photoshopie? Chodzi o to zeby textura nie rozciagala mi sie po powierzchni tylko klonowala np z jednej kostki powstalo 100 innych tworzac efekt drogi :p mam nadzieje ze rozumiecie o co mi chodzi . Npiszcie krok po kroku jak to sie robi :P z gory dziex
Napisano 28 Sierpień 200519 l hmmm... teksturę przygotowujesz, jako jeden klocek, nakładasz na obiekt i ustawiasz odpowiedni tiling. Myślę, że o to chodzi.
Napisano 28 Sierpień 200519 l Autor hmmm... teksturę przygotowujesz, jako jeden klocek, nakładasz na obiekt i ustawiasz odpowiedni tiling. Myślę, że o to chodzi. ok ale pisalem jestem very newbie i nie bardzo mam pojecie o co Ci chodzzi. Napisz jak mozesz jak ustawuc "odpowiedni tiling" dzieki
Napisano 28 Sierpień 200519 l Sposób pierwszy: http://vgt.webd.pl/max3d/tiling/01.gif http://vgt.webd.pl/max3d/tiling/02.gif tiling w ustawieniach materiału Sposób drugi: http://vgt.webd.pl/max3d/tiling/03.gif http://vgt.webd.pl/max3d/tiling/04.gif tiling w uvw map Sposób trzeci: http://vgt.webd.pl/max3d/tiling/05.gif http://vgt.webd.pl/max3d/tiling/06.gif zmiana wielkości gizma w uvw map
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto