Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Tytuł wątku może dziwny, ale nie wiem jak to nazwać. Chodzi mi o sytuacje jak na renderze poniżej. Oba przedstawiają kawałek łazienki - 1 z czerwoną kabiną prysznicową, 2 z białą kabiną prysznicową.

Chodzi o to, że użwywam scaneline z włączonym GI - światło jest białe, pada na jasne, żółte płytki i na czerwoną (tymczasowo) kabinę prysznicową. Sufit jest biały. Ale zarówno on jak i płytki "dziedziczą" kolor od prysznica i przez to sufit jest różowy i płytki dostają różowej poświaty. Render nr 1.

Na renderze nr 2 kabina jest biała - i poświata z płytek znika, natomiast pojawia sie na kabinie - co widać.

 

No i tu jest problem, kabina jest wyłożona czerwono-brązowymi płytkami i "rozsiewa" po całej łazience czerwony odcień (płytki, sufit itd.). Czy jest jakiś sposób aby ograniczyć rozsiewanie koloru na inne obiekty?

Jestem początkującym renderowcem :p materiał czerwony czy biały to po prostu kolor nadany w Materal Editorze - standard, diffuse czerwony. I tyle. Gi włączyłem jak nakazują w tutorialu dołączonym do maxa 7.0

 

Czy ktoś wie co na to poradzić?

 

render1.jpg

 

render2.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzieki za szybką odpowiedz, ale godzie to "material advenced lightning" znaleźć??

Napisano

w material editor , otowrz swoj material tam powinno pisac standard kliknij na to zmien na advenced lighting override (lub jakos tak) on zapyta Cie czy zachowac material ktory masz odpowiedz ze tak i bedziesz mial tam pare dodatkowych ustawien jak przenikanie wiazek, odbijanie i color bleednes, mozesz tez zamiast ograniczac localnie jeden material ograniczyc globalnie wszystkie z poziomu renderera rowniez jest to color bleednes

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.