rakson23 Napisano 1 Wrzesień 2005 Napisano 1 Wrzesień 2005 Witam. Mam problem z layered shader'em ( a mianowicie z carpaint metallic_2 z highend 3d) Podczas renderingu z aktywnym raytracingiem występują bugi takie jak widocznośc tego co znajduje się wewnątrz modelu natomiast kiedy raytracing jest nieaktywny nie widać bugów. co mozna zrobić aby podczas renderingu z raytracingiem bugi nie były widoczne? dzięki za pomoc.
freon Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 Czy bugi występują tylko z tym shader'em? Co się dzieje jeśli użyjesz standartowego np.: Blin'a i używasz raycast'u lub raytrace'u?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się