jasioz Napisano 29 Czerwiec 2003 Napisano 29 Czerwiec 2003 mam pytanko apropos tejze opcji... np. chce zrobic zeby swiatelko tak fajnie przez dziury w plocie przechodzili i smuzylo a v.l daje mi snop na cala wielkosc spota... jak to zrobic... jesli to bylo to sry...mój 1 dzien tutaj[cfaniak]
jasioz Napisano 1 Lipiec 2003 Autor Napisano 1 Lipiec 2003 chodzi mi + - o taki efekt...problem polega na tym ze mgla pojawia sie na calej wielkosci spota a nie na obszarze swiatla ograniczonym obiektem(tutaj oknem)... autor zaklada ze wiem jak uzywac volume light...tyle ze ja nie wiem:))) http://195.150.18.20/max3d/tutoriale/kurs12/vollight.html
Eko Napisano 1 Lipiec 2003 Napisano 1 Lipiec 2003 w zakladce rendering/enviroment masz przycisk Add, po nacisnieciu wybierasz volume light, wskazujesz swiatlo i bawisz sie opcjami :)
jasioz Napisano 1 Lipiec 2003 Autor Napisano 1 Lipiec 2003 caly cas cos takiego mi wychodzi...:( PLZ HELP
Eko Napisano 1 Lipiec 2003 Napisano 1 Lipiec 2003 wyglada jakbys nie wlaczyl rzucania cieni w opcjach swiatla
Traitor Napisano 1 Lipiec 2003 Napisano 1 Lipiec 2003 Jezeli uzywasz maxa 3/4 polecam Plugina Bunch of Volumes. Robi duzo lepsze i szybsze swiatla wolumetryczne niz te wbudowane w maxa.
jasioz Napisano 2 Lipiec 2003 Autor Napisano 2 Lipiec 2003 Originally posted by Eko wyglada jakbys nie wlaczyl rzucania cieni w opcjach swiatla cien jest co widc na podlodze...tyle ze mgla pojawia sie w miejscu gdzie tego swiatla teoretycznie nie ma...[co?]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się