Darkbloor Napisano 3 Wrzesień 2005 Napisano 3 Wrzesień 2005 Robiłem ten rysunek około godziny... Coż prosiłbym o ocenienie go, mam nadzieje ze ocenicie go obiektywnie, ja dopiero zaczynam przygode z photoshopem jestem poprostu początkujący i chcialbym znac opinie innych ludzi na temat moich artow ;) a i musze dodac ze przez mocna konwersie plik ma porostu beznadziejny wyglad i napis wyglada na różowy a nie tak jak bylo oryginalnie na czerwony :/
Ebor Napisano 3 Wrzesień 2005 Napisano 3 Wrzesień 2005 Tu nic nie ma ciekawego... same nudy... takie cos chyba w 3 min. sie robi :/ kolorystyka i kompozycja :/ a do tego ten rozowy podpis :/ no nie wiem jak inni ... Duzo cwicz a bedzie na pewno dobrze:)
Darkbloor Napisano 3 Wrzesień 2005 Autor Napisano 3 Wrzesień 2005 Hehe napis nie jest rozowy... to przez mocna konwersję, oryginalnie jest czerwony :P I dziekuje za wyrazenie obiektywnej opinii :) Teoretycznie to ,to chyba najbardziej na tapetke pasuje, ale moze masz i racje ze jest nudne... ale jestem narazie cienias i nie umiem robic artow z prawdziwego zdarzenia tylko takie nie wiadomo co, ale kazdy od czegos zaczyna :P...
Ebor Napisano 3 Wrzesień 2005 Napisano 3 Wrzesień 2005 Darkbloor jak widzisz tylko ja poki co zainteresowalem sie Twoją pracą. I nie po to zeby to tylko skrytyowac ale po to zeby moja opinia w jakims stopniu nawet najmniejszym zmobilizowala Cie do dalszej pracy :)
Darkbloor Napisano 4 Wrzesień 2005 Autor Napisano 4 Wrzesień 2005 I za to ci dziekuję :) bo owszem zmobilizowala mnie :D
LISEK Napisano 4 Wrzesień 2005 Napisano 4 Wrzesień 2005 Beznadzieja :(.... musisz troche jesczze pocwiczyc.... lepiej wygladala by zblurowana kropka na czarnym tle niz to co tutaj pokazales... Pozdrawiam
Eden-3d Napisano 15 Wrzesień 2005 Napisano 15 Wrzesień 2005 a czego mozna sie spodziewac po pracy ktorą sie zrobilo w godzine , zrob cos co ci zajmie pare dni,namecz sie troche ,zarwij nocke