Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeżeli chcesz uzyskać bryłę ze splajnów, to zawsze po modyfikatorze 'Cross Section' musisz dać 'Surface'. Ten pierwszy łączy tylko odpowiednie wertexy ze sobą a dopiero drugi okleja siatkę powierzchnią tworząc bryłę.

Przed użyciem mesh smootha proponuję też zamienić model na 'editable poly' chociaż to nie musi być konieczne.

Sprawdź też czy na siatce masz wyłącznie wuady (czworokątne face'y) inaczej MS nnajprawdopodobniej nie zadziała tak jak powinien.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności