Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

widzial ktos moze gdzies jakiegos tutoriala jak przy pomocy texportera badz unwrapa 'rozplaszczyc' cala siatke co by zrobic teksture?

 

probowalem texporterem ale wogole mnie to nie wychodzi (czytalem helpa jakby co :P), unwrapem tez cos nie bardzo :/ testowalem na zwyklym cylindrze i.... nic :P

 

bede wdzieczny za pomoc/rady/sugestie i wszystko co moze mi pomoc zrozumiec jak to dziala :)

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

ok zacznijmy od tego texportera sie uzywa do exportowania textury chyba ze sie cos zmienilo od ostatniej wersji jaka widzialem ;)

 

Cyliner = modyfiaktor uvvmap > cylindrycal mapping > fit potem wchodzisz do unwarpa i masz rozlozona mapke

 

btw zaznaczajac gizmo cylindru ktory mapuje z tylu bedziesz widzial taka zielona kreseczke od ten kreseczki siatka jest rozcinana

 

Po wiecej musisz sie udac tutaj http://www.google.pl

 

 

edit:

 

Empeck demon szybkosci ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności