Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

widzial ktos moze gdzies jakiegos tutoriala jak przy pomocy texportera badz unwrapa 'rozplaszczyc' cala siatke co by zrobic teksture?

 

probowalem texporterem ale wogole mnie to nie wychodzi (czytalem helpa jakby co :P), unwrapem tez cos nie bardzo :/ testowalem na zwyklym cylindrze i.... nic :P

 

bede wdzieczny za pomoc/rady/sugestie i wszystko co moze mi pomoc zrozumiec jak to dziala :)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 771
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ok zacznijmy od tego texportera sie uzywa do exportowania textury chyba ze sie cos zmienilo od ostatniej wersji jaka widzialem ;)

 

Cyliner = modyfiaktor uvvmap > cylindrycal mapping > fit potem wchodzisz do unwarpa i masz rozlozona mapke

 

btw zaznaczajac gizmo cylindru ktory mapuje z tylu bedziesz widzial taka zielona kreseczke od ten kreseczki siatka jest rozcinana

 

Po wiecej musisz sie udac tutaj http://www.google.pl

 

 

edit:

 

Empeck demon szybkosci ;)

Napisano
  • Autor

ok dzieki za pomoc :) zaczynal lapac o co chodzi :P w kadzym razie na cylindrze sie udalo wstawic prosta teksturke :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności