Napisano 7 Wrzesień 200519 l widzial ktos moze gdzies jakiegos tutoriala jak przy pomocy texportera badz unwrapa 'rozplaszczyc' cala siatke co by zrobic teksture? probowalem texporterem ale wogole mnie to nie wychodzi (czytalem helpa jakby co :P), unwrapem tez cos nie bardzo :/ testowalem na zwyklym cylindrze i.... nic :P bede wdzieczny za pomoc/rady/sugestie i wszystko co moze mi pomoc zrozumiec jak to dziala :)
Napisano 7 Wrzesień 200519 l Texporterem się nie mapuje. Texporter tylko wyrzuca z maxa gotową, już przygotowaną UV'kę tutorial do unwrapa: http://67.15.36.49/ffa/tutorials/max/UVW_mapping_an_object/UVW_mapping_an_object1.asp
Napisano 7 Wrzesień 200519 l ok zacznijmy od tego texportera sie uzywa do exportowania textury chyba ze sie cos zmienilo od ostatniej wersji jaka widzialem ;) Cyliner = modyfiaktor uvvmap > cylindrycal mapping > fit potem wchodzisz do unwarpa i masz rozlozona mapke btw zaznaczajac gizmo cylindru ktory mapuje z tylu bedziesz widzial taka zielona kreseczke od ten kreseczki siatka jest rozcinana Po wiecej musisz sie udac tutaj http://www.google.pl edit: Empeck demon szybkosci ;)
Napisano 7 Wrzesień 200519 l Autor ok dzieki za pomoc :) zaczynal lapac o co chodzi :P w kadzym razie na cylindrze sie udalo wstawic prosta teksturke :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto