Skocz do zawartości

Zakończenie siatki (gitara)


Seed

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dopiero uczę się modelowania i mam problem z zakończeniem tej siatki.

 

Możecie mi podpowiedzieć jak to zrobić?

(jeśli to co zrobiłem do tej pory jest źle to zaczne od nowa tylko musze wiedzieć jak ta siatka ma wyglądać żeby wszystko było ładnie po użyciu Surface).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Najlepiej to polacz wierzcholki w tym najmniejszym ksztalcie tak zeby powstaly laty czworo lub trojkatne... w tym celu zacznij moze od polaczenia przeciwleglych wierzcholkow, a pozniej powoli zageszczaj siatke...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FDD (a moze FFD) 4x4x4, o to samo sie kiedys sie pytalem na przykladzie wypuklenia felgi. Chcialem uzyc benda ale nie moglem go zagniezdzic zeby zginal w dwoch plaszczyznach, a FFD/FDD sie dobrze nadalo. Tylko nie wiem ktore.

Afaik

 

FFD (free form deformation) ale drugiego nie kojaze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drugiego nie ma. takie nie całkiem widoczne uwypuklenie można zrobić bumpem. kształt masz dorób teraz mapkę w PS przez gradient overlay i ustawionym shape burst jako fx i po kłopocie, jak koniecznie chcesz zrobić na geoemtri to nie będzie łatwo możesz zrobić convert to poly i potem ze pomocą soft selection lekko podnieść przez skalowanie vertexów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności