Napisano 28 Wrzesień 200519 l cze...próbuje zrobci w majce wlosy(ale do niczego nie doszedlem, wlasciwie to doslownie nawet jednego wlosa nie umiiem zrobic) patrze w helpa i tam nic z tego nie kumam:|... chce zrobic wlosy na danych polygonach, mam czlowieka ale co dalej. nie odsylacie mnie do googli ani do F1 bo nic tam nie ma, znaczy jest ale ja nie czaje doslownie:| help:P
Napisano 28 Wrzesień 200519 l Sprawdz te tutki powinno wystarczyć : http://67.15.36.49/team/Tutorials/Maya_hair/maya_01.asp http://67.15.36.49/team/tutorials/paintfxhair/paintfxhair1.asp http://67.15.36.49/team/tutorials/emelia/emelia1.asp http://67.15.36.49/ffa/tutorials/maya/paintfx_the_ultimate_hair_designer/hair_designer1.asp Pozdr :D
Napisano 29 Wrzesień 200519 l bardzo mozliwe ze masz zle to zamapowane. w majce fur opiera sie na mapowaniu. wez sobie kulke i daj jej furka - pojawi sie napewno. A potem w opcjach fura mmozesz malujac po obiekcie decydowac praktycznie o wszystkim - najczesciej uzywane to lenght - dlugosc, oraz mapy baldness- zakresy krycia . Acha, jest tez mozliwosc, ze masz skopane normalne w obiekcie.
Napisano 29 Wrzesień 200519 l Zaznacz obiekt. Po lewej gdzie są: modeling, cloth, live itp. wybierasz rendering >PaintEffect>MakePaintable>PanitEffect>GetBrush>Hair
Napisano 29 Wrzesień 200519 l Autor dobra mam kulke i niby moge na niej malowac ale te wlosy nie powstaja tam gdize chce tylko z róznych stron obiektu:|....nie tam gdzie chce>... a co do mapowania to mozesz cos podpowiedziec?> edit: co do normalsów to mozliwe bo niektóre ida "w głąb objektu".
Napisano 29 Wrzesień 200519 l Autor :o ta kulka niby ja ja tylko z przodu malowalem ale jak widac one(wlosy) robia sie w jakis moze nawet mniej przypadkowych miejscach:|
Napisano 29 Wrzesień 200519 l pod opcją get brush (nie pamiętam jak to się nazwy) są ustawienia i tam możesz coś poustawiać
Napisano 29 Wrzesień 200519 l zacznij moze od fur - a nie od hair, na szelfie powinienes miec kulki -próbki zrenderowanej siersci - wybierasz kulke i naciskasz furka ktorego chcesz. odnopsnie mapowania , to zeby malowac furem , zawsze mozesz dac automatic mapping - - bedziwe piekny furek i malowac w viewporcie bedzie sie świetnie, - tyle ze automatyczne rozlozenie siatki (bez korekcji) rozklada UV-ki w wielku miejscach - i w PS sobie nie porysujesz po takiej teksturze.
Napisano 29 Wrzesień 200519 l Autor http://67.15.36.49/team/Tutorials/Maya_hair/maya_01.asp co do tego tuta?... to co on robi na koncu 1 strony i na poczatku 2, ze nagle pokazuje mu sie tyle tych CV?>..
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto