Napisano 1 Październik 200519 l Jeśli chodzi o 3ds max: 1. Wzór 2. Robisz Line który lekko modyfikujesz do spirali... albo helix zamiast line ;) - będzie szybciej ... 3. Robisz clone i go ukrywasz 4. Robisz circle i wytłaczasz go za pomocą loft (circe na line) 5. Modelujesz kolce 6. Ukryte line odkrywasz ;) ... 7. Kolce rozmieszczesz na line za pomocą Spacing Tool który skopiuje 8. Wypierdzielasz line ktory jest zgodny z drutem, tak wiec kolce sa na drucie ... pamieraj o srednicy ;) 9. Grupujesz całość i robisz mirror I chyba masz kolczastego druta ;)
Napisano 1 Październik 200519 l Jak chodzi o kolce, to robisz sprężynkę, zamieniasz na edit poly, wytałczasz jej koncówki i masz kolce. Co do circle i lofta, to nie lepiej użyć renderable spline?