kruger Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 Pracuję nad nową pracką SF "To The New Land", wiem że tekstura zachodu słońca jest słaba, ale to wymienię, problem jest taki: Tekstura odbija się od strony kamery i obiekty robią wrażenie przeźroczystych Modeluję w 3ds6 +vray. Jak pozbyć się tego wrażenia przeźroczystości, czy to są błędne ustawienia vraya, czy gdzie leży wina? No i oczywiście co dodać co zmienieć! dodałem drugi obrazek który bardziej pokazuje problem, ten prostokąt odbija, a robi wrażenie przeźroczystości, jak się tego pozbyć
Bacry Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 'tekstura odbija się od strony kamery' co poeta miał na myśli?
masater Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 kolega musi zmienić rodzaj mapowania :) o ile dobrze pamietam w maxie było tak ze jak się ustawiło plennar na tło to działo się właśnie tak, musisz mieć albo mapke lat/long i dać ją na sphere, albo zamiast takiego tła zrobić je na plane. Może jeszcze jakoś się da, ale maxa ni używam już to nie pamiętam
KoMic Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 Witam Cie Kruger: ] jak juz pisalem, jedyne co mi nie pasi to ze ucioles stetke i plomien pierwszych dwoch latarni, ta w tle duzo lepiej bo wlasnie widzial bym tu pionowe slupy swiatla, pozatym woda jest super, baaaardzo mi sie podoba, ogolny klimat sceny tez jest wspanialy (gdyby nie uciety statek heheheeheheh), no i ta przezroczystosc, masater moze miec racje ustaw tlo jako jako text dla prostopadlej plane do kamery tylko musisz wlaczyc samoswiecenie textury bo bedziesz mial blade tlo,, pozdrawiam i zycze wiecejtak udanych prac: ]
kruger Napisano 2 Październik 2005 Autor Napisano 2 Październik 2005 szkoda że to tło trzeba zrobić za pomocą plane, bo jak miała by to być aminka to przechlapane, nie da się tego jakoś obejść, proszę o inne pomysły, ewentualnie mogę zamieścić plik, może się ktoś pobawi
masater Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 powinieneś załatwić sobie tło w formacie lat/long (tak jak hdrki się używa najczęściej ;) ) i dać ja na spherical, to najlepsze wyjście by było, ale w samym maxie nei wiem jak w vraju, do slota reflection dawało się ampę raytrace i tam któryś switch się przestawiało i też było dobrze, trudno mi teraz sobie przypomnieć nazwy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się