Mati_3D Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 Dlaczego jak nakladam bit mape na obiekt jest zmieniona tylko jego przendia czesc :) nakladam jak chyaba tak jak sie powinno zmn wybieram multi sub object/potem pod ip 1 wybieram bitmape i nic tylko przod szescianu jest tak jak ma byc a reszta szara :)
Marcin Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 nie rozumiesz dzialania Multi sub object material ... odpowiedniki materialow tyczą sie Id polygonów modelu poczytaj o tym systemie w helpie maxa z resztą nie raz opisywanego na forum
czapka28 Napisano 10 Październik 2005 Napisano 10 Październik 2005 Jak masz w multi sub object to na górze klinknij na "SET NUMBER". Potem wpisz 1. Daj "OK". Wrzuć materiał na objekt, a poyem render. Powinno działać. Jakby co, wyślij mi priva.
Mati_3D Napisano 10 Październik 2005 Autor Napisano 10 Październik 2005 No oki dzieki ja juz doszedlem :) oczywiscie do tego jak to zrobic zeby nie bylo :D
Bacry Napisano 11 Październik 2005 Napisano 11 Październik 2005 ustawianie w multisubobject material ilosci na 1 to się nazywa hardcor. kolega czapka powinien za to dostać jakąś nagrodę.
Rekomendowane odpowiedzi