Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dlaczego jak nakladam bit mape na obiekt jest zmieniona tylko jego przendia czesc :) nakladam jak chyaba tak jak sie powinno zmn wybieram multi sub object/potem pod ip 1 wybieram bitmape i nic tylko przod szescianu jest tak jak ma byc a reszta szara :)

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 915
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie rozumiesz dzialania Multi sub object material ...

 

odpowiedniki materialow tyczą sie Id polygonów modelu

 

poczytaj o tym systemie w helpie maxa z resztą nie raz opisywanego na forum

Napisano

Jak masz w multi sub object to na górze klinknij na "SET NUMBER". Potem wpisz 1. Daj "OK". Wrzuć materiał na objekt, a poyem render. Powinno działać. Jakby co, wyślij mi priva.

Napisano
  • Autor

No oki dzieki ja juz doszedlem :) oczywiscie do tego jak to zrobic zeby nie bylo :D

Napisano

ustawianie w multisubobject material ilosci na 1 to się nazywa hardcor. kolega czapka powinien za to dostać jakąś nagrodę.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności