Mati_3D Napisano 3 Październik 2005 Share Napisano 3 Październik 2005 Dlaczego jak nakladam bit mape na obiekt jest zmieniona tylko jego przendia czesc :) nakladam jak chyaba tak jak sie powinno zmn wybieram multi sub object/potem pod ip 1 wybieram bitmape i nic tylko przod szescianu jest tak jak ma byc a reszta szara :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 3 Październik 2005 Share Napisano 3 Październik 2005 nie rozumiesz dzialania Multi sub object material ... odpowiedniki materialow tyczą sie Id polygonów modelu poczytaj o tym systemie w helpie maxa z resztą nie raz opisywanego na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czapka28 Napisano 10 Październik 2005 Share Napisano 10 Październik 2005 Jak masz w multi sub object to na górze klinknij na "SET NUMBER". Potem wpisz 1. Daj "OK". Wrzuć materiał na objekt, a poyem render. Powinno działać. Jakby co, wyślij mi priva. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_3D Napisano 10 Październik 2005 Autor Share Napisano 10 Październik 2005 No oki dzieki ja juz doszedlem :) oczywiscie do tego jak to zrobic zeby nie bylo :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 11 Październik 2005 Share Napisano 11 Październik 2005 ustawianie w multisubobject material ilosci na 1 to się nazywa hardcor. kolega czapka powinien za to dostać jakąś nagrodę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi