Gromateist Napisano 11 Październik 2005 Napisano 11 Październik 2005 Natknąłem się na tutorial http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs147/index.php. Chodzi mi o zrobienie prawidziwego szkła. Nie wiem jak ustawić tą mapę HDRI, o której mowa w tutorialu. Jak to się robi, bo tam nie ma o tym ani słowa :(
illy Napisano 11 Październik 2005 Napisano 11 Październik 2005 material editor -> get material -> zaleznie od rendera, np. w FR jest bitmapHdri a w vray jest vrayhdri. Wrzucasz ta mape do "kulek", ustawiasz spherical (vray), pozniej wybierasz mape z dysku. Dalej klikasz u gory na pasku render->environment i przeciagasz kulke hdri do mapy environment zaznaczajac instance. Klikasz w render i juz masz jakies odbicia. Dalej to juz metoda prob i bledow bo mape hdri sie ustawia indywidualnie do sceny.
Gromateist Napisano 12 Październik 2005 Autor Napisano 12 Październik 2005 Dzięki :) Poradziłem sobie. Mam jeszcze problem ze zmianą odcienia szkła na zielony (bo w tym tutorialu szkło jest bezbarwne), ale myślę, że sam do tego dojdę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się