Napisano 17 Październik 200519 l Witam. Troche mnie tu nie bylo ... duzo roznych zajec .. ale wracam bo mam problem i licze ze ktos sie juz z tym borykal i pomoze :) Taki zestawik : MB : Gigabyte K8NF-9 Proc : Athlon 64 3000+ Venice Ram : 2GB (2x1GB Dual GEIL 400MHz PC3200) przy renderingu w max7 jakiejs scenki z tutorkow (np. library) w 4096 x costam ... na monitorze systemu windows xp pokazuje zajetosc procka na poziomie 100% caly czas ..a pamiec tylko 450-550 MB ... czemu nie bierze reszty ? ... czy max7 "obsluguje" A64 ? ... czy trzeba go jakos dostroic ? .. czy sa jakies patche etc. ? .. Pozdrawiam
Napisano 17 Październik 200519 l obsługuje w zakresie 32b a z pamięcią to zawsze tak jest :D a ile bierze wirtualnej?
Napisano 17 Październik 200519 l Kiedys tez szukalem odpowiedzi jak to jest z tym poborem pamieci. Z tego co sie dowiedzialem to ilosc wykorzystywanego ramu zalezy od zlozonosci obiektow , materialow , switel na scenie .Max 7 najzwyczajniej obsluguje :) A64.
Napisano 17 Październik 200519 l Autor Ale co gorsza ... rendering tej sceny na moim starym kompie Bartonie 2500+ 512 MB Soltek 75FRN2 ... trwal 1g20m a na A64+ 1g17m ... nie uwazacie ze za mala roznica ? ...
Napisano 17 Październik 200519 l Tak jak napisalem w topiku o dwu rdzeniowce , wydajnosc zdecydowanie powinna podskoczyc po instalacji 64b systemu operacyjnego , ewentualnie sciagnij patch do maxa 7 bo takowy wyszedl aczkolwiek niewiem dokaldnie co w nim sie zawiera. Do tych informacji sam musisz dotrzec.
Napisano 17 Październik 200519 l Autor OK. Dzieki. Poszukam tego patcha. Moze to cos da .. a co do wydajnosci .. nawet jak wrzuce system 64b ... to max chyba i tak jest 32b :(
Napisano 17 Październik 200519 l Autor >>>>> 25.09.2005r. G:8:35 - Od tej godziny mam córeczke GRATULUJE :) Ja tez mam coreczke .. ale od 21.04.2005 godz. 00:01 :) http://alicja.xt.pl Pozdro
Napisano 17 Październik 200519 l Oczywiscie ze roznieca nie jest za mala. Poniewaz mimo ze masz sprzet ktory obsluguje aplikacje 64-bitowe Twoj system jak i sam max jest nadal oprogramowaniem 32-bitowym. Wiec procesor potrzebuje dodatkowego czasu aby kod 32-bitowy przelozyc na 64-bity. Ten dodatkowy czas to oczywiscie strata predkosci procesora.
Napisano 17 Październik 200519 l a niby czemu ma przekładać kod? nie jest przypadkiem tak, że procesor wykonuje operacje zarówno 32 jak i 64 bitowe. Tak na prawdę to sama instukcja nie zajmuje 64 bitów. Ta wielkość oznacza raczej długość zmiennej na jakiej instrukcja może działać. W procesorach motoroli było tak, że miały one zestawy instrukcji operujące zarówno na bajcie, słowie i długim słowie w końcu nie zawsze potrzeba 64 bitów.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto