Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Juz o to pytalem i dostalem odpowiedz ale post chyba zostal chyba wykasowany bo szukalem go na wszystkie spospby i go nie ma.

 

Chodzi o to ze byrły maja jakby za duza bryle kolizyjna. tzn material nie dotyka bryly a sie odksztalca. tak jak to widac na obrazku.

 

Chce tu cialo przykryc poscialą. ale lipnie to wychodzi.

powiedzcie mi jeszcze raz jak sie to zmienia.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

tak, sprawdzilem to w helpie i pisza tam ze zmienia sie to w zakladce world rollout ale nie moge jej znalezc. gdzie ona jest?. szukam i szukam po calym interfejsie

Napisano

hmm

 

rzeczywiscie , w maxie 7 jakos to inaczej jest

 

w maxie 6 pamietam ze byl taki parametr

 

moze chodzi o par. "Scale tolerance" ?

Napisano
  • Autor

w helpie do maxa 6 (bo jego uzywam) jest nawet obrazek z World Rollout ale nie mogre jej znalezc. Kurcze. o krok od rozwiazania problemu...

Napisano
  • Autor

Rozwiazanie jest takie. Trzeba wszystkie obiekty przeskalować w sensie powiekszyć. Chodzi o to ze kolizje wydają się duze dla malych obiektow. jesli je zwiększymy kolizje zostana takie same. wiec dla obiektow 5 razy wiekszych kolizje beda 5 razy mniejsze.

Napisano

ktos podal fajny trik, przed startem reactora wrzucasz na obiekty mod Push z ujemna wartoscia. jak reaktor policzy usuwasz pusha i wszystko jest pieknie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności