Napisano 20 Październik 200519 l Witam, Juz o to pytalem i dostalem odpowiedz ale post chyba zostal chyba wykasowany bo szukalem go na wszystkie spospby i go nie ma. Chodzi o to ze byrły maja jakby za duza bryle kolizyjna. tzn material nie dotyka bryly a sie odksztalca. tak jak to widac na obrazku. Chce tu cialo przykryc poscialą. ale lipnie to wychodzi. powiedzcie mi jeszcze raz jak sie to zmienia.
Napisano 20 Październik 200519 l Autor tak, sprawdzilem to w helpie i pisza tam ze zmienia sie to w zakladce world rollout ale nie moge jej znalezc. gdzie ona jest?. szukam i szukam po calym interfejsie
Napisano 20 Październik 200519 l hmm rzeczywiscie , w maxie 7 jakos to inaczej jest w maxie 6 pamietam ze byl taki parametr moze chodzi o par. "Scale tolerance" ?
Napisano 20 Październik 200519 l Autor w helpie do maxa 6 (bo jego uzywam) jest nawet obrazek z World Rollout ale nie mogre jej znalezc. Kurcze. o krok od rozwiazania problemu...
Napisano 20 Październik 200519 l Autor Rozwiazanie jest takie. Trzeba wszystkie obiekty przeskalować w sensie powiekszyć. Chodzi o to ze kolizje wydają się duze dla malych obiektow. jesli je zwiększymy kolizje zostana takie same. wiec dla obiektow 5 razy wiekszych kolizje beda 5 razy mniejsze.
Napisano 20 Październik 200519 l ktos podal fajny trik, przed startem reactora wrzucasz na obiekty mod Push z ujemna wartoscia. jak reaktor policzy usuwasz pusha i wszystko jest pieknie :)
Napisano 21 Październik 200519 l Autor Zakladka World Rollout jest Command Panel w zakladce Utilities.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto