Pierzak Napisano 20 Październik 2005 Share Napisano 20 Październik 2005 Witam, Juz o to pytalem i dostalem odpowiedz ale post chyba zostal chyba wykasowany bo szukalem go na wszystkie spospby i go nie ma. Chodzi o to ze byrły maja jakby za duza bryle kolizyjna. tzn material nie dotyka bryly a sie odksztalca. tak jak to widac na obrazku. Chce tu cialo przykryc poscialą. ale lipnie to wychodzi. powiedzcie mi jeszcze raz jak sie to zmienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 20 Październik 2005 Share Napisano 20 Październik 2005 od tego masz colision tolerance w ustawieniach reactora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pierzak Napisano 20 Październik 2005 Autor Share Napisano 20 Październik 2005 tak, sprawdzilem to w helpie i pisza tam ze zmienia sie to w zakladce world rollout ale nie moge jej znalezc. gdzie ona jest?. szukam i szukam po calym interfejsie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 20 Październik 2005 Share Napisano 20 Październik 2005 hmm rzeczywiscie , w maxie 7 jakos to inaczej jest w maxie 6 pamietam ze byl taki parametr moze chodzi o par. "Scale tolerance" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pierzak Napisano 20 Październik 2005 Autor Share Napisano 20 Październik 2005 w helpie do maxa 6 (bo jego uzywam) jest nawet obrazek z World Rollout ale nie mogre jej znalezc. Kurcze. o krok od rozwiazania problemu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pierzak Napisano 20 Październik 2005 Autor Share Napisano 20 Październik 2005 Rozwiazanie jest takie. Trzeba wszystkie obiekty przeskalować w sensie powiekszyć. Chodzi o to ze kolizje wydają się duze dla malych obiektow. jesli je zwiększymy kolizje zostana takie same. wiec dla obiektow 5 razy wiekszych kolizje beda 5 razy mniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 20 Październik 2005 Share Napisano 20 Październik 2005 ktos podal fajny trik, przed startem reactora wrzucasz na obiekty mod Push z ujemna wartoscia. jak reaktor policzy usuwasz pusha i wszystko jest pieknie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pierzak Napisano 21 Październik 2005 Autor Share Napisano 21 Październik 2005 Zakladka World Rollout jest Command Panel w zakladce Utilities. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się