Bieniek Napisano 21 Październik 2005 Napisano 21 Październik 2005 Otóż mam taki mały problemik... zrobienie modelu butelki od piwa bylo dziecinne proste, ale teraz przyszla pora na zrobienie materialu do niej. Czytalem wszelkie tortuale na temat szkla, zawsze wychodzi Nierealistycznie -to zawaliscie nierealistyczne odbicie, to kolor nie ten itd :/ Jestem początkującą osobą. Jesli jestescie mi jakos w stanie pomóc, odesłać do jakiegos dobrego tortuala, objaśnić jak to zrobić, zeby ładnie wyglądało, bylbym bardzo wdzięczny! Uzywam 3d studio max 6, butelka robiona spline'ami+ lathe :] Prosze o jak najszybsza odpowiedz Pozdrawiam Ps. dzial "texturing" nie dziala :/
Tymek Napisano 21 Październik 2005 Napisano 21 Październik 2005 A dla jakiego rendera miałoby to być? Skoro przerabiałeś tutoriale o szkle, to może to nie jest kwestia materiału a oświetlenia, hę? p.s. Dział Texturing & Lightning działa, tylko trzeba wybrać wyświetlanie postów wcześniejszych niż z wczoraj.
hcpiter Napisano 21 Październik 2005 Napisano 21 Październik 2005 Mysle ze vray bedzie dobry do tego, ale jezeli go nie masz to bedzie ci cięzko zrobić jakis realistyczny materiał + render. Ale tez mozesz zrobic w Mental Rayu ale w tym nie renderenuje więc nie wiem jak tam do konca z tym jest ;)
Knysha Napisano 21 Październik 2005 Napisano 21 Październik 2005 http://www.aversis.be/extra_tutorials/vray_basic_material_settings_02.htm http://alzhem.brinkster.net/sub1/tutorials/tutorial6_en.htm HF =f
Rekomendowane odpowiedzi