Hectic Napisano 30 Październik 2005 Napisano 30 Październik 2005 Witam, zrobiłem lusterko w 3ds 7 i mam problem, nie moge nałożyć osobnej tekstury na to wklęsłem miejsce gdyz jest to jedna bryła. Da sie jakiś nałożyć na bryłem więcej niż jedną teksturę w wbyranych miejscach ? I jeszcze jak zrobić teksture lustra ?? A to renderek lustra:
xeav Napisano 30 Październik 2005 Napisano 30 Październik 2005 w helpie wpisz hasło multi/Sub-object material
piotrek Napisano 30 Październik 2005 Napisano 30 Październik 2005 Do samego lustra nie potrzeba tekstury. Wystarczy odpowiedni shader.
Baton Napisano 30 Październik 2005 Napisano 30 Październik 2005 Zaznaczasz poly ktore maja robic za lustro i nadajesz material a dla reszty dajesz inny.
gregorjan Napisano 30 Październik 2005 Napisano 30 Październik 2005 NIe widze lustra..ale co wiem powiem....Lustro na początku można za pomocą raytrack czy jakoś tak robić lub w opcjach materiału standardowego-map-slot reflect-dodać texturę.
masteryoshi Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 weź blevel polygons i zaznacz same lustro (chodzi o poligony które odbijają obraz). Teraz możesz to wywalić na nowy obiekt albo przypisać teksture do zaznaczenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się