Napisano 30 Październik 200519 l Witam, zrobiłem lusterko w 3ds 7 i mam problem, nie moge nałożyć osobnej tekstury na to wklęsłem miejsce gdyz jest to jedna bryła. Da sie jakiś nałożyć na bryłem więcej niż jedną teksturę w wbyranych miejscach ? I jeszcze jak zrobić teksture lustra ?? A to renderek lustra:
Napisano 30 Październik 200519 l Do samego lustra nie potrzeba tekstury. Wystarczy odpowiedni shader.
Napisano 30 Październik 200519 l Zaznaczasz poly ktore maja robic za lustro i nadajesz material a dla reszty dajesz inny.
Napisano 30 Październik 200519 l NIe widze lustra..ale co wiem powiem....Lustro na początku można za pomocą raytrack czy jakoś tak robić lub w opcjach materiału standardowego-map-slot reflect-dodać texturę.
Napisano 11 Listopad 200519 l weź blevel polygons i zaznacz same lustro (chodzi o poligony które odbijają obraz). Teraz możesz to wywalić na nowy obiekt albo przypisać teksture do zaznaczenia.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto