Hectic Napisano 30 Październik 2005 Share Napisano 30 Październik 2005 Witam, zrobiłem lusterko w 3ds 7 i mam problem, nie moge nałożyć osobnej tekstury na to wklęsłem miejsce gdyz jest to jedna bryła. Da sie jakiś nałożyć na bryłem więcej niż jedną teksturę w wbyranych miejscach ? I jeszcze jak zrobić teksture lustra ?? A to renderek lustra: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 30 Październik 2005 Share Napisano 30 Październik 2005 w helpie wpisz hasło multi/Sub-object material Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 30 Październik 2005 Share Napisano 30 Październik 2005 Do samego lustra nie potrzeba tekstury. Wystarczy odpowiedni shader. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baton Napisano 30 Październik 2005 Share Napisano 30 Październik 2005 Zaznaczasz poly ktore maja robic za lustro i nadajesz material a dla reszty dajesz inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregorjan Napisano 30 Październik 2005 Share Napisano 30 Październik 2005 NIe widze lustra..ale co wiem powiem....Lustro na początku można za pomocą raytrack czy jakoś tak robić lub w opcjach materiału standardowego-map-slot reflect-dodać texturę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
masteryoshi Napisano 11 Listopad 2005 Share Napisano 11 Listopad 2005 weź blevel polygons i zaznacz same lustro (chodzi o poligony które odbijają obraz). Teraz możesz to wywalić na nowy obiekt albo przypisać teksture do zaznaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się