_Mich@l_ Napisano 31 Październik 2005 Napisano 31 Październik 2005 ---------Migajace Blueprinty-------------------------------------- Mam problem, na obiekty box nałożyłem blueprinty tak, abym mógł wygodnie modelować. Miałem widok tego obrazka tylko w widoku Perspective. Załaćzyłem w każdym innym oknie opcję Smooth + Highlights i wszędzie widziałem nałożone tekstury. Tylko, że gdy opjekt lane nałożę nad maską i przekonwertuję go na Editable Poly i będę obojętnie jak go przeksztalcał musze co chwilę przybliżać i oddalać kółkiem myszy widok, bo mi blueprint z obrazka znika. Czemu się tak dzieje i jak temu zapobieć? --------MeshSmooth----------------------------------------- zrobiłem już tą maskę (w koncu) tylko mi jakaś taka kanciata wyszła. Więc co jest najlepsze na tkaie coś? Modyfikator meshSmooth. Oto efekt przed jego użyciem i po czemu sie tak dzieje?
_Mich@l_ Napisano 31 Październik 2005 Autor Napisano 31 Październik 2005 można krokowo? jestem początkujący. można jakoś połaćzyć te vertexy?
Tymek Napisano 31 Październik 2005 Napisano 31 Październik 2005 Przechodzisz do edycji wertexów, zaznaczasz dwa, które chcesz połączyć, klikasz na mały przycisk obok słowa Weld i ustawiasz odpowiednio duże Threshold tak żeby się zespawały. Edit: Albo tak jak mówi Kome. Zależy od tego jak mocno wertexy ci się rozłażą.
polka dot Napisano 31 Październik 2005 Napisano 31 Październik 2005 zaznacz wszystkie vertexy, w weldzie wpisz bardzo maly treshold i >klik
_Mich@l_ Napisano 8 Listopad 2005 Autor Napisano 8 Listopad 2005 spróbuję. dam znać jak wyszło tylko pogrzebię i znjadę te opcje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się