Skocz do zawartości

Mój pierwszy model - beetle


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

---------Migajace Blueprinty--------------------------------------

Mam problem, na obiekty box nałożyłem blueprinty tak, abym mógł wygodnie modelować. Miałem widok tego obrazka tylko w widoku Perspective. Załaćzyłem w każdym innym oknie opcję Smooth + Highlights i wszędzie widziałem nałożone tekstury. Tylko, że gdy opjekt lane nałożę nad maską i przekonwertuję go na Editable Poly i będę obojętnie jak go przeksztalcał musze co chwilę przybliżać i oddalać kółkiem myszy widok, bo mi blueprint z obrazka znika. Czemu się tak dzieje i jak temu zapobieć?

--------MeshSmooth-----------------------------------------

zrobiłem już tą maskę (w koncu) tylko mi jakaś taka kanciata wyszła. Więc co jest najlepsze na tkaie coś? Modyfikator meshSmooth. Oto efekt przed jego użyciem

bettle_bez.jpg

 

i po beetle_z.jpg

czemu sie tak dzieje?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Przechodzisz do edycji wertexów, zaznaczasz dwa, które chcesz połączyć, klikasz na mały przycisk obok słowa Weld i ustawiasz odpowiednio duże Threshold tak żeby się zespawały.

 

Edit: Albo tak jak mówi Kome. Zależy od tego jak mocno wertexy ci się rozłażą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności