Napisano 31 Październik 200519 l ---------Migajace Blueprinty-------------------------------------- Mam problem, na obiekty box nałożyłem blueprinty tak, abym mógł wygodnie modelować. Miałem widok tego obrazka tylko w widoku Perspective. Załaćzyłem w każdym innym oknie opcję Smooth + Highlights i wszędzie widziałem nałożone tekstury. Tylko, że gdy opjekt lane nałożę nad maską i przekonwertuję go na Editable Poly i będę obojętnie jak go przeksztalcał musze co chwilę przybliżać i oddalać kółkiem myszy widok, bo mi blueprint z obrazka znika. Czemu się tak dzieje i jak temu zapobieć? --------MeshSmooth----------------------------------------- zrobiłem już tą maskę (w koncu) tylko mi jakaś taka kanciata wyszła. Więc co jest najlepsze na tkaie coś? Modyfikator meshSmooth. Oto efekt przed jego użyciem i po czemu sie tak dzieje?
Napisano 31 Październik 200519 l Autor można krokowo? jestem początkujący. można jakoś połaćzyć te vertexy?
Napisano 31 Październik 200519 l Przechodzisz do edycji wertexów, zaznaczasz dwa, które chcesz połączyć, klikasz na mały przycisk obok słowa Weld i ustawiasz odpowiednio duże Threshold tak żeby się zespawały. Edit: Albo tak jak mówi Kome. Zależy od tego jak mocno wertexy ci się rozłażą.
Napisano 31 Październik 200519 l zaznacz wszystkie vertexy, w weldzie wpisz bardzo maly treshold i >klik
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto