Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

---------Migajace Blueprinty--------------------------------------

Mam problem, na obiekty box nałożyłem blueprinty tak, abym mógł wygodnie modelować. Miałem widok tego obrazka tylko w widoku Perspective. Załaćzyłem w każdym innym oknie opcję Smooth + Highlights i wszędzie widziałem nałożone tekstury. Tylko, że gdy opjekt lane nałożę nad maską i przekonwertuję go na Editable Poly i będę obojętnie jak go przeksztalcał musze co chwilę przybliżać i oddalać kółkiem myszy widok, bo mi blueprint z obrazka znika. Czemu się tak dzieje i jak temu zapobieć?

--------MeshSmooth-----------------------------------------

zrobiłem już tą maskę (w koncu) tylko mi jakaś taka kanciata wyszła. Więc co jest najlepsze na tkaie coś? Modyfikator meshSmooth. Oto efekt przed jego użyciem

bettle_bez.jpg

 

i po beetle_z.jpg

czemu sie tak dzieje?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

można krokowo? jestem początkujący. można jakoś połaćzyć te vertexy?

Napisano

Przechodzisz do edycji wertexów, zaznaczasz dwa, które chcesz połączyć, klikasz na mały przycisk obok słowa Weld i ustawiasz odpowiednio duże Threshold tak żeby się zespawały.

 

Edit: Albo tak jak mówi Kome. Zależy od tego jak mocno wertexy ci się rozłażą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności