Kisiel Napisano 31 Październik 2005 Napisano 31 Październik 2005 Nie mam pomyslu!! chodzi o to ze jak zrobie fajna texturke kosmosu(gwiazd) to obojetnie jak zrobie kamere jest taki sam... jest to uciazliwe przy zmianie kamery gdyz gwiazdy sa nadal w tym samym miejscu!! jak zrobilem to w kole w texture 2-sides o te gwiazdy byly za DUZE i nie wyrazne po przerobieniu textury(skopiowalem pare razy to samo w photoshopie) jest rozciagnienta i nadal nie wyrazna nie mam pomyslu jak to zrobic moze jest jakies ciekawe rozwiazanie??
Tymek Napisano 31 Październik 2005 Napisano 31 Październik 2005 W Video post jest filtr Starfield. Możesz go użyć zamiast swojej tekstury i gwiazdy będą się poruszały razem z kamerą. O video poście czytaj w helpie (index -> hasło: video post, common procedures) - tam jest wyjaśnione jak go używać :)
RA Napisano 31 Październik 2005 Napisano 31 Październik 2005 Zwieksz tiling, uvw mapping, hdri kosmosu (w co watpie). Troche jest mozliwosci.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się