Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nie mam pomyslu!! chodzi o to ze jak zrobie fajna texturke kosmosu(gwiazd) to obojetnie jak zrobie kamere jest taki sam... jest to uciazliwe przy zmianie kamery gdyz gwiazdy sa nadal w tym samym miejscu!! jak zrobilem to w kole w texture 2-sides o te gwiazdy byly za DUZE i nie wyrazne po przerobieniu textury(skopiowalem pare razy to samo w photoshopie) jest rozciagnienta i nadal nie wyrazna nie mam pomyslu jak to zrobic moze jest jakies ciekawe rozwiazanie??

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 584
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W Video post jest filtr Starfield. Możesz go użyć zamiast swojej tekstury i gwiazdy będą się poruszały razem z kamerą.

O video poście czytaj w helpie (index -> hasło: video post, common procedures) - tam jest wyjaśnione jak go używać :)

Napisano

Zwieksz tiling, uvw mapping, hdri kosmosu (w co watpie). Troche jest mozliwosci.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności