Napisano 31 Październik 200519 l Nie mam pomyslu!! chodzi o to ze jak zrobie fajna texturke kosmosu(gwiazd) to obojetnie jak zrobie kamere jest taki sam... jest to uciazliwe przy zmianie kamery gdyz gwiazdy sa nadal w tym samym miejscu!! jak zrobilem to w kole w texture 2-sides o te gwiazdy byly za DUZE i nie wyrazne po przerobieniu textury(skopiowalem pare razy to samo w photoshopie) jest rozciagnienta i nadal nie wyrazna nie mam pomyslu jak to zrobic moze jest jakies ciekawe rozwiazanie??
Napisano 31 Październik 200519 l W Video post jest filtr Starfield. Możesz go użyć zamiast swojej tekstury i gwiazdy będą się poruszały razem z kamerą. O video poście czytaj w helpie (index -> hasło: video post, common procedures) - tam jest wyjaśnione jak go używać :)
Napisano 31 Październik 200519 l Zwieksz tiling, uvw mapping, hdri kosmosu (w co watpie). Troche jest mozliwosci.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto