Skocz do zawartości

3D dla telefonów komórkowych


electrolyte

Rekomendowane odpowiedzi

Źródło: http://www.nvidia.pl/object/IO_27063.html

 

NVIDIA Corporation, poinformowała dzisiaj, że współpracuje z firmą Hybrid Graphics Ltd. przygotowując pełen zestaw procedur obsługi funkcji 3D w warstwie API, dla producentów telefonów komórkowych i twórców aplikacji przeznaczonych dla tych urządzeń.

 

Do tej pory producenci telefonów komórkowych kupowali sprzęt i oprogramowanie w różnych firmach, wydłużając w ten sposób czas opracowania odpowiednich aplikacji i zmniejszając wydajność systemu. Firma NVIDIA poprzez integrację oprogramowania firmy Hybrid do tworzenia grafiki 3D w telefonach komórkowych (JSR 184) z optymalizowanymi sterownikami dla platformy OpenGL ES dla rodziny mobilnych procesorów graficznych NVIDIA GoForce, zapewnia programistom dobrze zoptymalizowaną i zaopatrzoną w pełną pomoc techniczną platformę do tworzenia grafiki 3D.

 

"Współpraca pomiędzy firmami NVIDIA i Hybrid oznacza wprowadzenie na rynek jednej z pierwszych, w dziedzinie grafiki Java 3D, całkowicie zintegrowanych i w pełni zoptymalizowanych platform API.", powiedział Neil Trevett, wiceprezes działu rozwoju treści cyfrowych w firmie NVIDIA. "Producenci aparatów telefonicznych mogą teraz od jednego dostawcy otrzymać pełen pakiet zoptymalizowanych narzędzi API do opracowania grafiki 2D i 3D, niskiego i wysokiego poziomu. Jest to początek długoterminowego związku pomiędzy dwiema firmami, pracującymi wspólnie nad zapewnieniem branży urządzeń bezprzewodowych, doskonałego i zintegrowanego rozwiązania API, opartego na otwartych standardach".

 

Dzięki tej współpracy, NVIDIA rozszerzy swój pakiet narzędzi programistycznych dla telefonów komórkowych, integrując oprogramowanie Mobile Framework V6 firmy Hybrid, które zawiera obsługę standardu OpenVG 1.0, odtwarzacz skalowanej grafiki wektorowej Tiny oraz interfejsy Java dla OpenGL ES (JSR 239) oraz SVG (JSR 226).

 

"Zarówno Hybrid jak i NVIDIA chcą zaoferować technologię, która gruntownie zmieni rynek urządzeń bezprzewodowych. Doświadczenie firmy Hybrid oraz jakość opracowywanych przez nią technologii programistycznych w dziedzinie grafiki 2D i 3D dla urządzeń elektronicznych, w połączeniu z pionierską rolą firmy NVIDIA, która od ponad 10 lat oferuje sprzętowe rozwiązania w dziedzinie przetwarzania mediów, są gwarancją doskonałej współpracy", powiedział Panu Wilska, wiceprezes działu marketingu w firmie Hybrid Graphics. "Pracując razem, chcemy podnieść poprzeczkę w dziedzinie zintegrowanych platform programowo-sprzętowych, wpływając pozytywnie na jakość i wydajność w urządzeniach przenośnych grafiki 3D opartej na Javie i Open GL ES".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności