Napisano 14 Lipiec 200321 l Chcialbym zrobic mape obiektu konkretnie glowy aby moc pobawic sie w texturowanie w photoshopie, ale mam problem:(Przez zwykly UVW Mapping siatka rozłazio sie po calym ekranie i wyglada to bardziej jak rozbite szklo niz mapa glowy.W Maya wyglada to troszke inaczej, gdyz tsiatka rozciogana jest po ekranie jak mapa kartograficzna, czy da sie tak zrobic w maxie?Jesli tak to jak??bo tutoriale i manuale 3ds nic o tym nie wspominaja:|
Napisano 14 Lipiec 200321 l na stronce Adka www.max3d.pl wejdz do tutoriali i tam jest tutek o teksturowaniu glowy Aliena...to powinno pomoc :) pzdr
Napisano 29 Lipiec 200321 l Mam podobny problem, ale pod maxem 5.1 wiec nie moge uzyc texportera. Tak jak u kolegi Tiger\'a1313 siatka wyglada nieciekawie, jest cala poszarpna, doslownie w kawalkach, jak to oteksturowac teraz, czesc po czesci? Robie wlasnie pierwszy model, modelowanie idzie nawet dobrze, ale zlozone teksturowanie to juz czarna magia, nie potrafie sobie z tym poradzic[pomocy]
Napisano 30 Lipiec 200321 l Originally posted by anmaje Mam podobny problem, ale pod maxem 5.1 wiec nie moge uzyc texportera. Tak jak u kolegi Tiger\'a1313 siatka wyglada nieciekawie, jest cala poszarpna, doslownie w kawalkach, jak to oteksturowac teraz, czesc po czesci? Robie wlasnie pierwszy model, modelowanie idzie nawet dobrze, ale zlozone teksturowanie to juz czarna magia, nie potrafie sobie z tym poradzic[pomocy] ja nie możesz użyć texporter śmiga aż miło na maxie 5.1
Napisano 30 Lipiec 200321 l Faktycznie dziala, jeszcze nie wiem czy smiga az milo, ale dziala:o Wielki dzieki za info. Na stronie bylo napisane ze chodzi tylko z max3i4 . Balam sie ze jak go na sile wrzuce to mi sie max posypie, nie posypal sie na szczescie, jeszcze raz dzieki [jupi]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto