Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chcialbym zrobic mape obiektu konkretnie glowy aby moc pobawic sie w texturowanie w photoshopie, ale mam problem:(Przez zwykly UVW Mapping siatka rozłazio sie po calym ekranie i wyglada to bardziej jak rozbite szklo niz mapa glowy.W Maya wyglada to troszke inaczej, gdyz tsiatka rozciogana jest po ekranie jak mapa kartograficzna, czy da sie tak zrobic w maxie?Jesli tak to jak??bo tutoriale i manuale 3ds nic o tym nie wspominaja:|

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mam podobny problem, ale pod maxem 5.1 wiec nie moge uzyc texportera. Tak jak u kolegi Tiger\'a1313 siatka wyglada nieciekawie, jest cala poszarpna, doslownie w kawalkach, jak to oteksturowac teraz, czesc po czesci? Robie wlasnie pierwszy model, modelowanie idzie nawet dobrze, ale zlozone teksturowanie to juz czarna magia, nie potrafie sobie z tym poradzic[pomocy]

Napisano
Originally posted by anmaje

Mam podobny problem, ale pod maxem 5.1 wiec nie moge uzyc texportera. Tak jak u kolegi Tiger\'a1313 siatka wyglada nieciekawie, jest cala poszarpna, doslownie w kawalkach, jak to oteksturowac teraz, czesc po czesci? Robie wlasnie pierwszy model, modelowanie idzie nawet dobrze, ale zlozone teksturowanie to juz czarna magia, nie potrafie sobie z tym poradzic[pomocy]

 

ja nie możesz użyć texporter śmiga aż miło na maxie 5.1

Napisano

Faktycznie dziala, jeszcze nie wiem czy smiga az milo, ale dziala:o Wielki dzieki za info. Na stronie bylo napisane ze chodzi tylko z max3i4 . Balam sie ze jak go na sile wrzuce to mi sie max posypie, nie posypal sie na szczescie, jeszcze raz dzieki [jupi]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności