Napisano 9 Listopad 200519 l -Link- Pixar wydał RenderMana dla mayi: Cinematic-quality imagery Seamless integration; nothing new to learn. Fast 3D motion blur and true depth of field Pixar's "Deep Shadow" technology Ambient occlusion, Global illumination, and HDRI Software rendering of all Maya Particles, and Maya Fur and Hair Render Maya Material networks, PaintFX, and much more! Questions? Check out the RenderMan for Maya FAQ
Napisano 19 Listopad 200519 l Nie wiem czy są tu jakieś osoby korzystające z RenderMana. IMO to zupełnie inna rzeczywistość. Co prawda RederMan for Maya wygląda bardziej przystępnie dla zwykłych userów niż jakiś tam Artist Tools, ale i tak pozostaje w innym świecie niż np. vray czy mental. No i brak wersji demo...
Napisano 19 Listopad 200519 l I właśnie o to chodzi - jest tak powerful, że trzebaby całe życie spędzić na jego nauce, chociaż w sumie w RfM to się troszeczkę może zmieni. Dlatego jeśli ktoś robi CG w całym tego "słowa" znaczeniu, a nie tylko zajmuje się renderingiem, to jest trochę zbyt powerful.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto