Napisano 13 Listopad 200519 l mam pytanie próbuje zrobić ten tutorial który tłumaczył illy tylko mam pytanie w pk.2 trzeba zaokrąglić całą bryłe ale jakim spospbem ??? convertuje do np editable polly i jak każdy vertex pokoleji ??
Napisano 13 Listopad 200519 l mozesz układac recznie wertexy , albo uzyc modyfikatora FDD Box i tam wedle zyczen ustawic sobie ilosc punktow , w kazdym razie tu nei chodzi czego masz uzyc tylko jaki masz miec efekt polecam reczną robótke , nauczysz sie przynajmniej tego co ci sie przyda w przyszlosci
Napisano 14 Listopad 200519 l Autor mam problem bo jak tworze mirror to w miejscu łączenia mam jedną wielką wypukłośc robie według tutka czy musze zagęścić siatke czy jak ?
Napisano 14 Listopad 200519 l musisz po mirrorze polaczyc dwie polowki przez attach a potem zweldowac wierzcholki/wertexy/pointy ale latwiej bedzie uzyc moda "symmetry"
Napisano 14 Listopad 200519 l Autor no symetry próbowałem tez jest wypuklenie mniejsze ale jest zobacze jak siatke zagęszcze powinno być ok pozdro!
Napisano 14 Listopad 200519 l poruszylem ten sam problem w temacie pod spodem - mirror - cos tam... jesli uzywasz symetry to pewnie przy FDD box cos pojechalo za oś odbicia i masz taki pasek. Poprzesuwaj troche punkty fdd. A jak robisz mirrorem to jak skonczysz to daj do editable poly, zaznaczasz vertexy na osi i weldujesz. U mnie wszstko dziala:)