kondrad Napisano 13 Listopad 2005 Share Napisano 13 Listopad 2005 mam pytanie próbuje zrobić ten tutorial który tłumaczył illy tylko mam pytanie w pk.2 trzeba zaokrąglić całą bryłe ale jakim spospbem ??? convertuje do np editable polly i jak każdy vertex pokoleji ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 13 Listopad 2005 Share Napisano 13 Listopad 2005 link do tutoriala byl by zbawieniem , wrozkami nie jestesmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondrad Napisano 13 Listopad 2005 Autor Share Napisano 13 Listopad 2005 hokus pokus .. http://www.max3d.pl/tut.php?id=63 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 13 Listopad 2005 Share Napisano 13 Listopad 2005 mozesz układac recznie wertexy , albo uzyc modyfikatora FDD Box i tam wedle zyczen ustawic sobie ilosc punktow , w kazdym razie tu nei chodzi czego masz uzyc tylko jaki masz miec efekt polecam reczną robótke , nauczysz sie przynajmniej tego co ci sie przyda w przyszlosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondrad Napisano 13 Listopad 2005 Autor Share Napisano 13 Listopad 2005 ok dzieki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondrad Napisano 14 Listopad 2005 Autor Share Napisano 14 Listopad 2005 mam problem bo jak tworze mirror to w miejscu łączenia mam jedną wielką wypukłośc robie według tutka czy musze zagęścić siatke czy jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bzyku Napisano 14 Listopad 2005 Share Napisano 14 Listopad 2005 musisz po mirrorze polaczyc dwie polowki przez attach a potem zweldowac wierzcholki/wertexy/pointy ale latwiej bedzie uzyc moda "symmetry" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondrad Napisano 14 Listopad 2005 Autor Share Napisano 14 Listopad 2005 no symetry próbowałem tez jest wypuklenie mniejsze ale jest zobacze jak siatke zagęszcze powinno być ok pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sloneczny_karuch Napisano 14 Listopad 2005 Share Napisano 14 Listopad 2005 poruszylem ten sam problem w temacie pod spodem - mirror - cos tam... jesli uzywasz symetry to pewnie przy FDD box cos pojechalo za oś odbicia i masz taki pasek. Poprzesuwaj troche punkty fdd. A jak robisz mirrorem to jak skonczysz to daj do editable poly, zaznaczasz vertexy na osi i weldujesz. U mnie wszstko dziala:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi