kondrad Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 mam pytanie próbuje zrobić ten tutorial który tłumaczył illy tylko mam pytanie w pk.2 trzeba zaokrąglić całą bryłe ale jakim spospbem ??? convertuje do np editable polly i jak każdy vertex pokoleji ??
Marcin Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 link do tutoriala byl by zbawieniem , wrozkami nie jestesmy
kondrad Napisano 13 Listopad 2005 Autor Napisano 13 Listopad 2005 hokus pokus .. http://www.max3d.pl/tut.php?id=63
Marcin Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 mozesz układac recznie wertexy , albo uzyc modyfikatora FDD Box i tam wedle zyczen ustawic sobie ilosc punktow , w kazdym razie tu nei chodzi czego masz uzyc tylko jaki masz miec efekt polecam reczną robótke , nauczysz sie przynajmniej tego co ci sie przyda w przyszlosci
kondrad Napisano 14 Listopad 2005 Autor Napisano 14 Listopad 2005 mam problem bo jak tworze mirror to w miejscu łączenia mam jedną wielką wypukłośc robie według tutka czy musze zagęścić siatke czy jak ?
Bzyku Napisano 14 Listopad 2005 Napisano 14 Listopad 2005 musisz po mirrorze polaczyc dwie polowki przez attach a potem zweldowac wierzcholki/wertexy/pointy ale latwiej bedzie uzyc moda "symmetry"
kondrad Napisano 14 Listopad 2005 Autor Napisano 14 Listopad 2005 no symetry próbowałem tez jest wypuklenie mniejsze ale jest zobacze jak siatke zagęszcze powinno być ok pozdro!
sloneczny_karuch Napisano 14 Listopad 2005 Napisano 14 Listopad 2005 poruszylem ten sam problem w temacie pod spodem - mirror - cos tam... jesli uzywasz symetry to pewnie przy FDD box cos pojechalo za oś odbicia i masz taki pasek. Poprzesuwaj troche punkty fdd. A jak robisz mirrorem to jak skonczysz to daj do editable poly, zaznaczasz vertexy na osi i weldujesz. U mnie wszstko dziala:)
Rekomendowane odpowiedzi