Skocz do zawartości

editable poly, mesh,path czy nurbs ?????


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam moje pytanko dotyczy wymagan sprzetowych i roznic pomiedzy danymi conwersjami - z tematu - :) Ponadto mam pytanko dotyczace uzywaia opcji "nurms subdivision" . Czy stososwanie jej mozna czys zastapic - bo uzyce owej opcji "zabija" mi proca -- np czy lepiej jest uzywac "turbo smoth" - dzikuje za wasze opinie - bede bardzo wdzieczny poniewaz chce(musze :) zrobi wieksza wizualizacje a niewiem co bedzie bardziej wydajnie sie robilo - render, viewport itp /zazwyczaj robilem poszczegolne obiekty i nie mialem problemu optymalizacji/ -

 

 

pozdrawiam - hej:)

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

w mesh smooth jak tez w turbo smooth mozesz właczyc pewną opcje ze wygładzanie włączy sie jedynie na czas renderingu a w viewportach bedziesz mial obiekt bez ms

 

w obu modyfikatorach masz tak jak by dwa działy ,

display i render

 

zwiekszając liczbe interations w display masz podglad rzeczywisty , czyli taki jaki bedzie w viewporcie , taki ci sie wyrenderuje

 

w drugim przypadku (render) musisz zaznaczyc , i ustawic interations , w viewportach nie bedzie róznicy ale włączy sie to jedynie na czas renderu

Napisano

dzieki :) mam jeszce pytanie co do tych "editable poly, mesh,path czy nurbs" bo osobiscie uzywam all time editable poly :) ale widze ze funkcje sa np w mesh prawie identyczne - w czym tkwi roznica?? dzieki :)

Napisano

Patch jest przydatne (przynajmniej dla mnie) przy robieniu mebli. Wydaje mi sie, ze mozna szybciej i latwiej stworzyc na przyklad poduszke, albo jakis obity w material z gabka obiekt (np. pufa). Jednakze, rzadko go uzywam, sam nie wiem czemu :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności