Napisano 14 Listopad 200519 l Witam moje pytanko dotyczy wymagan sprzetowych i roznic pomiedzy danymi conwersjami - z tematu - :) Ponadto mam pytanko dotyczace uzywaia opcji "nurms subdivision" . Czy stososwanie jej mozna czys zastapic - bo uzyce owej opcji "zabija" mi proca -- np czy lepiej jest uzywac "turbo smoth" - dzikuje za wasze opinie - bede bardzo wdzieczny poniewaz chce(musze :) zrobi wieksza wizualizacje a niewiem co bedzie bardziej wydajnie sie robilo - render, viewport itp /zazwyczaj robilem poszczegolne obiekty i nie mialem problemu optymalizacji/ - pozdrawiam - hej:)
Napisano 14 Listopad 200519 l w mesh smooth jak tez w turbo smooth mozesz właczyc pewną opcje ze wygładzanie włączy sie jedynie na czas renderingu a w viewportach bedziesz mial obiekt bez ms w obu modyfikatorach masz tak jak by dwa działy , display i render zwiekszając liczbe interations w display masz podglad rzeczywisty , czyli taki jaki bedzie w viewporcie , taki ci sie wyrenderuje w drugim przypadku (render) musisz zaznaczyc , i ustawic interations , w viewportach nie bedzie róznicy ale włączy sie to jedynie na czas renderu
Napisano 15 Listopad 200519 l Autor dzieki :) mam jeszce pytanie co do tych "editable poly, mesh,path czy nurbs" bo osobiscie uzywam all time editable poly :) ale widze ze funkcje sa np w mesh prawie identyczne - w czym tkwi roznica?? dzieki :)
Napisano 15 Listopad 200519 l -mesh jest ubogą wersją poly -nurbsy działają na innej zasadzie niż poly -patch, hmmm nie wiem, nigdy nie używałem...
Napisano 15 Listopad 200519 l no wlasnie.Czy ktos uzywa patch i w zwiazku z tym moze powiedziec o jakichs jego zaletach? Mi nigdy nie zdarzylo sie tego uzywac :P
Napisano 16 Listopad 200519 l Patch jest przydatne (przynajmniej dla mnie) przy robieniu mebli. Wydaje mi sie, ze mozna szybciej i latwiej stworzyc na przyklad poduszke, albo jakis obity w material z gabka obiekt (np. pufa). Jednakze, rzadko go uzywam, sam nie wiem czemu :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto