Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam moje pytanko dotyczy wymagan sprzetowych i roznic pomiedzy danymi conwersjami - z tematu - :) Ponadto mam pytanko dotyczace uzywaia opcji "nurms subdivision" . Czy stososwanie jej mozna czys zastapic - bo uzyce owej opcji "zabija" mi proca -- np czy lepiej jest uzywac "turbo smoth" - dzikuje za wasze opinie - bede bardzo wdzieczny poniewaz chce(musze :) zrobi wieksza wizualizacje a niewiem co bedzie bardziej wydajnie sie robilo - render, viewport itp /zazwyczaj robilem poszczegolne obiekty i nie mialem problemu optymalizacji/ -

 

 

pozdrawiam - hej:)

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w mesh smooth jak tez w turbo smooth mozesz właczyc pewną opcje ze wygładzanie włączy sie jedynie na czas renderingu a w viewportach bedziesz mial obiekt bez ms

 

w obu modyfikatorach masz tak jak by dwa działy ,

display i render

 

zwiekszając liczbe interations w display masz podglad rzeczywisty , czyli taki jaki bedzie w viewporcie , taki ci sie wyrenderuje

 

w drugim przypadku (render) musisz zaznaczyc , i ustawic interations , w viewportach nie bedzie róznicy ale włączy sie to jedynie na czas renderu

Napisano
  • Autor

dzieki :) mam jeszce pytanie co do tych "editable poly, mesh,path czy nurbs" bo osobiscie uzywam all time editable poly :) ale widze ze funkcje sa np w mesh prawie identyczne - w czym tkwi roznica?? dzieki :)

Napisano

no wlasnie.Czy ktos uzywa patch i w zwiazku z tym moze powiedziec o jakichs jego zaletach? Mi nigdy nie zdarzylo sie tego uzywac :P

Napisano

Patch jest przydatne (przynajmniej dla mnie) przy robieniu mebli. Wydaje mi sie, ze mozna szybciej i latwiej stworzyc na przyklad poduszke, albo jakis obity w material z gabka obiekt (np. pufa). Jednakze, rzadko go uzywam, sam nie wiem czemu :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności