Jump to content

editable poly, mesh,path czy nurbs ?????


himek

Recommended Posts

Witam moje pytanko dotyczy wymagan sprzetowych i roznic pomiedzy danymi conwersjami - z tematu - :) Ponadto mam pytanko dotyczace uzywaia opcji "nurms subdivision" . Czy stososwanie jej mozna czys zastapic - bo uzyce owej opcji "zabija" mi proca -- np czy lepiej jest uzywac "turbo smoth" - dzikuje za wasze opinie - bede bardzo wdzieczny poniewaz chce(musze :) zrobi wieksza wizualizacje a niewiem co bedzie bardziej wydajnie sie robilo - render, viewport itp /zazwyczaj robilem poszczegolne obiekty i nie mialem problemu optymalizacji/ -

 

 

pozdrawiam - hej:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

w mesh smooth jak tez w turbo smooth mozesz właczyc pewną opcje ze wygładzanie włączy sie jedynie na czas renderingu a w viewportach bedziesz mial obiekt bez ms

 

w obu modyfikatorach masz tak jak by dwa działy ,

display i render

 

zwiekszając liczbe interations w display masz podglad rzeczywisty , czyli taki jaki bedzie w viewporcie , taki ci sie wyrenderuje

 

w drugim przypadku (render) musisz zaznaczyc , i ustawic interations , w viewportach nie bedzie róznicy ale włączy sie to jedynie na czas renderu

Link to comment
Share on other sites

Patch jest przydatne (przynajmniej dla mnie) przy robieniu mebli. Wydaje mi sie, ze mozna szybciej i latwiej stworzyc na przyklad poduszke, albo jakis obity w material z gabka obiekt (np. pufa). Jednakze, rzadko go uzywam, sam nie wiem czemu :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy