Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam!!Mam pytanie i prosze o pomoc!!

Robie samochód, i jak juz zrobię karoserie ze sheapów (linie) chciałbym aby ona miała swoją grubość, a nie była plaska. Czy to jest mozliwe? Wykorzystać Surface i jaką dodatkowa funkcje czy całkiem inną?Daje fotke by przyblizyć problem

Dzieki i pozdrawiam !!!

 

 

gg5bg.th.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 889
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeżeli to przynajmniej max 6.x, jest modyfikator 'shell' ale nie zawsze się sprawdzi. Czasem lepsze efekty da ręczne wykonanie.

 

Przy tworzeniu samochodów najczęściej po prostu wykonuje się extrude krawędzi, by "udawać" grubość. W końcu wewnętrznej strony zazwyczaj nie będzie widać.

Napisano

hmm , ale potrzebne ci to ? bo jesli chodzi o karoserie to jak drzwi samochodu , maska i inne bedą zamkniete to nie widze sensu

 

mozesz nadac grubosc modyfikatorem shell

Napisano
  • Autor

Sprawdze ten shell i extrude krawedzi.

Mam zamiar zrobic wnetrze i silnik, czywiście to jest plan jak bedzie to zobacze

Dzieki za pomoc, jak bede miał problemy to jeszcze tu napisze :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.