Skocz do zawartości

jak wydrukowac rysunek zrobiony w 3dsmax w skali rzeczywistej tj. 1:1 ?

Featured Replies

Napisano

Nie wiem jak zrobiony rysunek w max-ie np. kwadrat o bokach 10cm x 10cm wydrukowac, zeby po zmierzeniu na papierze kwadrat mial taki sam wymiar. Prosze o pomoc.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

chodzi ci o rendering z okna np. front? Ja to robie z autocada (rysuje linie na importowanym jpgu i znając jej docelowy rozmiar skaluje razem z jpgiem przez reference podając tą wartość) , można też z corela.

Napisano

ale to tylko z widoku prostokątnego (czyli fron, left,top i user) inaczej wymiary wraz z odległością od kamery będą się zmieniać :D

Napisano

jw59: wyrenderuj obraz i otwórz rendering w Photoshopie i tam ustaw w Image Size Print Size na 10x10 cm. koniec

Napisano

dziekuje wszystkim za pomoc i odpowiedz. myslalem ze max posiada w sobie taka opcje i obejdzie sie bez pomocy innych programow. w przypadku tego przykladu z kwadratem jest to nie trudne ale kiedy w gre wchodzi skomplikowany model zrobiony w max-ie i trzeba go wydrukowac w roznych rzutach a nawet rozbic na poszczegolne siatki (poly) - aby po wycieciu z kartki mozna go bylo posklejac - to przekracza moje mozliwosci. dla przykladu podam inny problem, moze jasniej sprecyzowany. w max-ie zrobilem szescian o roznych bokach, czy jest mozliwosc rozbicia tego modelu na 6 plaszczyzn zeby zachowaly swoje wymiary jak np. w UVWunwarp. nie wiem czy to dobry przyklad i czy dobrze zostanie przez was odebrane ale za dalsza pomoc i odpowiedz z gory dziekuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności