Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

jak zwykle mam problem... [urwanie glowy]

stworzylem kamere (free), nastepnie stworzylem spline do ktorego w panelu motion przypisalem ten spline. niestety kamera mi sie nie obraca podazajac wzdluz spline\'a. caly czas jest skierowana w jednym kierunku. co zrobic aby sie obracala? :|:|:|

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

yyyy. sorry oczywiscie nie przypisywalem spline\'a do spline\'a tylko kamere do spline\'a. uf. ale tych splineow sie porobilo... [hmmm]

Napisano

Trzeba zrobic kamere (target) i punkt odniesienia tej kamery najlepiej polaczyc (link) z jakims obiektem.

 

Pozdrawiam

Gith

 

P.S. Jak nie chcesz kasowac kamery to w jej opcjach (modify) mozna zmienic z \'free\' na \'target\'.

 

Napisano

ale wtedy ten oiekt do ktorego przypisze target bedzie sie tez musial poruszac. robie prezentacje arch i musze poprowadzic kamere po obiekcie. ustawiajac klatki to zbytnio nie wychodzi.

przypisalem spline do kamery (w zasadzie to kamere do splinu) jako jej sciezke ruchu. jesli zmienie kamere na target to pewnie i targetowui bede musial przypisac jakas sciezke. a czy nie ma prostrzego sposobu zeby kamera (free) skrecajac wraz z splinem sie obracala? [co?][co?][co?]

Napisano

mozesz tez wlaczyc animation i przesuwajac timelina ustawiac kamere w wybranym kieruku tyle ze nie mozesz jej poprawiac. jak spieprzysz to wszystko od nowa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności