Napisano 17 Lipiec 200321 l jak zwykle mam problem... [urwanie glowy] stworzylem kamere (free), nastepnie stworzylem spline do ktorego w panelu motion przypisalem ten spline. niestety kamera mi sie nie obraca podazajac wzdluz spline\'a. caly czas jest skierowana w jednym kierunku. co zrobic aby sie obracala? :|:|:|
Napisano 17 Lipiec 200321 l Autor yyyy. sorry oczywiscie nie przypisywalem spline\'a do spline\'a tylko kamere do spline\'a. uf. ale tych splineow sie porobilo... [hmmm]
Napisano 18 Lipiec 200321 l Trzeba zrobic kamere (target) i punkt odniesienia tej kamery najlepiej polaczyc (link) z jakims obiektem. Pozdrawiam Gith P.S. Jak nie chcesz kasowac kamery to w jej opcjach (modify) mozna zmienic z \'free\' na \'target\'.
Napisano 18 Lipiec 200321 l Autor ale wtedy ten oiekt do ktorego przypisze target bedzie sie tez musial poruszac. robie prezentacje arch i musze poprowadzic kamere po obiekcie. ustawiajac klatki to zbytnio nie wychodzi. przypisalem spline do kamery (w zasadzie to kamere do splinu) jako jej sciezke ruchu. jesli zmienie kamere na target to pewnie i targetowui bede musial przypisac jakas sciezke. a czy nie ma prostrzego sposobu zeby kamera (free) skrecajac wraz z splinem sie obracala? [co?][co?][co?]
Napisano 15 Sierpień 200321 l mozesz tez wlaczyc animation i przesuwajac timelina ustawiac kamere w wybranym kieruku tyle ze nie mozesz jej poprawiac. jak spieprzysz to wszystko od nowa
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto