ckris Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 Tworzę zwykly polygon primitives sphere; w hypershade dodaje blin plus checker nakładam na kule; uruchamiam uv editor i widze po prostu biała plame zamiast szachownicy; poza tym przechodzę do PLANAR MAPPING próbuje zaaplikowac i dostej komendę CURRENT SELECTION DOESEN'T Gdzie tkwi błąd. Na scenie mam tylko kulę.
xeav Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 musisz wpierw zaznaczyć poly na które chcesz nałoży planar mapping. a co do uv editor> image> display img
ckris Napisano 23 Listopad 2005 Autor Napisano 23 Listopad 2005 No mam zaznaczone, no i też próbowałem Image Display. Dodaje screena, jak widac kula jest zaznaczona.
ckris Napisano 23 Listopad 2005 Autor Napisano 23 Listopad 2005 Screen lezy powyżej, próbowałem z róznymipodopcjami w planar mapping, może mam coś nie tak z ustawieniami samej Mayi?
xeav Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 CURRENT SELECTION DOESEN'T Gdzie tkwi błąd. Na scenie mam tylko kulę. próbójesz nałożysz mapowanie subdivs na poligony. planar mapping dla poly jest zakładce Polygon (screen)
ckris Napisano 23 Listopad 2005 Autor Napisano 23 Listopad 2005 Wstyd :( i brak słów :( Serdecznie dziękuje
ckris Napisano 23 Listopad 2005 Autor Napisano 23 Listopad 2005 Mam kolejne pytanie. Zaznaczyłem faceses, aby móc je wyedytowac w UV editors, zaznaczyłem te które potrzebuje, nałożyłem cylinder mapping, wskakuje do okienka WINDOW/UV EDITOR i mam taki komunikat: Error: Object not found: polyTexturePlacementPanel1 Dołączam screena. Co dalej ????? PS ZRESTARTOWAŁEM MAYE , ZROBIŁEM TO SAMO KROK PO KROKU I TYM RAZEM UV EDITOR MI SIE POJAWIA, NIE WIEM SKAD TE SZOPKI
xeav Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 u mnie czasami się tak zdaży ale z viewportami, to chyba wina sterownika wyświetlania
ckris Napisano 23 Listopad 2005 Autor Napisano 23 Listopad 2005 Jak buduje siatke w edytorze UV i mam przykładowo nogę i udziec jest wyraźnie grubszy od golenia wtedy uzywając cylindrowego planaru trudno uzyskać siatkę o podstawie kwadratu, gdyz górna część zawsze będzie grubsza. Czy dla dalszych prac opłaca się siatkę zwężyć tam gdzie udo i rozszerzyc tam gdzie goleń, tak abybardziej przypominała kwadrat, chodzi o to jak się regularnośc siatki przekłada na dalsze prace z teksturami ? Ps zwróciłem uwagę, że edytor UV zapamietuje własciwie kazda siatkę, która uchwytuje w planarze, i nawet jak robie kolejne to poprzednie zostają w edytorze, czy jest mozliwość usunięcia poprzednich, zachowania tych które chce, sa jakies opcje zapisu wybranych siatek?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się