Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Mam wersje 3ds max 7. Program na pierwszy rzut oka wydaje sie bardzo trudny w obsludze. Ale pomyslalem sobie duzo opcji = masa mozliwosci. Poczytalem conieco. Mimo to mam problem z teksturowaniem.

 

Stworzylem zwykly box i nalozylem na niego teksture. Sek w tym ze np na przednia sciane potrzebuje nalozyc inna teksture niz na boczna itp. Jak to zrobic?

Prosze o odrobine wyrozumialosci. Ten dzial forum (texturing) jest dosc ubogi i zadnych informacji o tym nie znalazlem.

 

Dzieki z gory za wsparcie.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 762
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mozesz to zrobic na kilka sposobów

 

uzyc modyfikatora UVW unwarp (ktory jest conieco trudny na poczatek) lub zrobic to przez nadanie poligonom ID i uzycie materiału Multisub material

 

musisz przekonwertowac tego boxa do editable ppoly (lub editable mesh)

 

prawym przyciskeim na zaznaczonego boxa (zaznaczonego) i convert > convert to editalbe poly)

 

w modify panel (tam gdize sa modyfikatory i opcje obiektu) zaznacz polygon

 

zejdz nizej do zakladki polygon properties i w poli Set ID wpisz np 2

 

tak samo z innymi polygonami , daj temu jednemu np. 2 a reszcie 1

 

stworz materiał multisub

 

i przypisz go dla tego boxa

 

teraz masz tam liste (standardowo jest 10 slotów) i obok tych slotów masz numery , odpowiadają one polygonom ktore wczesniej ponumerowales

 

i np. dla 1 stowrz materiał ktory bedzie przypisany poligonom o ID 1 , a w slocie pod 2 stowrz material ktory bedize przypisany polygonom pod ID 2

Napisano

hm... nie moge nigdzie znalesc opcji tworzenia materialu multisub :| TO ma byc w material editorze ?!

 

uppsss... sorki za zamieszanie - juz sobie poradzilem :)

 

Dzieki wielkie za zrozumiala pomoc krok po krok. Tak trzymac!

Napisano

Tak. Klikasz w miejscu gdzie jest napisane Standard (po prawej) i zmieniasz na Multi-sub.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.