Gość vfk Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 Witam! Dopiero zaczynam swoja droge w grafice 3d wiec nie bijcie odrazu. Scena robiona w 3ds max'ie wersja 8. Typ renderowania: mental ray. Czas: 11h (bez 10min). Sprzet: Athlon64 2.5ghz 1gb ram. Scena przedstawia opuszczony kosciol/kapliczke w ktorym znajduja sie trzy anioly. Mam nadzieje ze jak na pierwsze kroki komus sie spodoba ;)
mkk3a Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 nawet niezle jak na pierwszy raz, postacie, figurki itp. oświetlenie malo ciekawe. obrazek wydaje się strasznie płaski.
Gość George82 Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 11h ?! Na kazdej lawce, ta sama tekstura, moznaby je chociaz troche poprzesuwac.. ogolnie na plus...:)
AGmakonts Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 jak na początek to nawet nie zle ale 11H na takiej maszynie? musiałes przesadzić z ustawieniami
Gość vfk Napisano 23 Listopad 2005 Napisano 23 Listopad 2005 dzieki :] co oznaczaja "dobre ustawienia" ? jesli chodzi o swiatlo to uzylem day light'a i efekt byl spoko tylko z jedna sciagna. jak dolozylem kolukny i inne obiekty to juz sami widzicie. fajnie by bylo gdyby ktos mi powiedzial co zobilem zle i jak sie ustrzec tego w przyszlosci.
Master Kiełbaster Napisano 24 Listopad 2005 Napisano 24 Listopad 2005 zmien tło na coś ciemniejszego jeżeli to ma być mroczne... oświetlenie mi wygląda na pojedyńczego sky lighta
wizz Napisano 24 Listopad 2005 Napisano 24 Listopad 2005 Czemu tak jest ze pr0 mają zazwyczaj słabe kompy a ci co zaczynają to takie wypasione ? :D Dobra do pracki to tak, ciemno i gdzieniegdzie nic nie widać, 11h to w cholere za dużo :D i przydały by sie jakieś texturki na tym aniole.
RA Napisano 24 Listopad 2005 Napisano 24 Listopad 2005 Czemu tak jest ze pr0 mają zazwyczaj słabe kompy a ci co zaczynają to takie wypasione ? :DNo nie wiem, teraz nawet Bzyku ma dream machine. ;) Strach sie bac. Odnosnie obrazka: Tekstura sklepienia i filarow jest zbyt szczegolowa. Wyglada jak by ja potraktowac wyostrzeniem w PS'ie. To glownie tworzy nieprzyjemne wrazenie. Poza tym jak juz koledzy wspomnieli, czas jest nie adekwatny do jakosci. :( Ale nie jest zle jak na pierwsze zabawy programem, oby tak dalej. Powodzenia i pozdrawiam
tweety Napisano 24 Listopad 2005 Napisano 24 Listopad 2005 hmm... na razie polecam abyś przerobił kilka tutoriali tyczących się świateł i materiałów. o ile modelling nie jest zły o tyle materiały i światło totalnie odpadają. 11H to chyba przez displace'a podłogi czyż nie?
Gość vfk Napisano 26 Listopad 2005 Napisano 26 Listopad 2005 jak bede mial troche wolnego czemu to przerobie pare tutkow. dziwi mnie ze wszyscy mowia ze cholernie dlugo. to co ja mam zrobic zeby poszlo szybciej. bo jesli chodzi o tutki to raczej zadnego nie znalazlem ktory mowi co trzeba a co nie. bo nie powiem 11h to mnie tez wcale nie pasuje. bo jesli chodzi o podloge to byla jeszcze bardziej szczegolowa, ale max nie chcial mi jej obliczyc podczas gaderingu punktow ;)
mkk3a Napisano 26 Listopad 2005 Napisano 26 Listopad 2005 najlepiej jesli sobie zrobisz jakąs prostą scenke (np. kilka boxów) i bedziesz po kolei zmieniał ustawienia jakichs parametrów, porównywał rendery i czasy renderingu. wtedy najlepiej poznasz te ustawienia.
Rekomendowane odpowiedzi