Jump to content

Scena 3D: kubek, popiołka


DIDI

Recommended Posts

  • Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

poczytaj zagadnienia typu Global Illumination, MentalRay, Vray, Maxwell.

jeśli zaś o tą scene chodzi to wszystkie materiały powinny iść do poprawki. to samo tyczy się światła: brzegi cieni sa postrzępione, zaś sam cień nie jest gradientowy jak w przypadku np: cieni świateł powierzchniowych.

hmm... materiał wazonu od strony cienia jest niebieski... skąd ten niebieski?

Link to comment
Share on other sites

No własnie widac poczatki:) Więc tak, ten kadr troche kuleje. Popracuj nad światłem. ten blat jakiś za długi - brakuje jego zakonczenia (możesz np. pobawić się zasięgiem światła i wprowadzic półmrok na koncu sceny, bo tak zabardzo nie masz podziału na plany i jakoś zabardzo nie wiadomo na co się patrzeć). A co do materiałów - szczeze, to paskudne. Jak już to używaj samych rey tracerów a nie baw się w jakiś self ilumination, bo to ani nie oświetla ci w scanlightingu ani nic i wygląda skrajnie nienaturanie.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy