Napisano 24 Listopad 200519 l dalej początki:D jak by mi ktos doradzil jak ma to zrenderowac aby poprawic wyglad byl bym bardzo wdzieczny no i oczywisice jakie bledy zrobilem, mniej wiecej wiem ale jak ktos wie jak je naprawic^^
Napisano 24 Listopad 200519 l poczytaj zagadnienia typu Global Illumination, MentalRay, Vray, Maxwell. jeśli zaś o tą scene chodzi to wszystkie materiały powinny iść do poprawki. to samo tyczy się światła: brzegi cieni sa postrzępione, zaś sam cień nie jest gradientowy jak w przypadku np: cieni świateł powierzchniowych. hmm... materiał wazonu od strony cienia jest niebieski... skąd ten niebieski?
Napisano 25 Listopad 200519 l nie podobaja mi sie materiały i cienie, poszukaj tutków o GI i materiałach :)
Napisano 27 Listopad 200519 l Z punktu widzenia ergonomi, to coś Ci nie wyszło z tym uchem od kubka.Raczej trudno go używać.Reszta jak wyżej.... Pozdr.
Napisano 27 Listopad 200519 l No własnie widac poczatki:) Więc tak, ten kadr troche kuleje. Popracuj nad światłem. ten blat jakiś za długi - brakuje jego zakonczenia (możesz np. pobawić się zasięgiem światła i wprowadzic półmrok na koncu sceny, bo tak zabardzo nie masz podziału na plany i jakoś zabardzo nie wiadomo na co się patrzeć). A co do materiałów - szczeze, to paskudne. Jak już to używaj samych rey tracerów a nie baw się w jakiś self ilumination, bo to ani nie oświetla ci w scanlightingu ani nic i wygląda skrajnie nienaturanie.