DIDI Napisano 24 Listopad 2005 Share Napisano 24 Listopad 2005 dalej początki:D jak by mi ktos doradzil jak ma to zrenderowac aby poprawic wyglad byl bym bardzo wdzieczny no i oczywisice jakie bledy zrobilem, mniej wiecej wiem ale jak ktos wie jak je naprawic^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 24 Listopad 2005 Share Napisano 24 Listopad 2005 poczytaj zagadnienia typu Global Illumination, MentalRay, Vray, Maxwell. jeśli zaś o tą scene chodzi to wszystkie materiały powinny iść do poprawki. to samo tyczy się światła: brzegi cieni sa postrzępione, zaś sam cień nie jest gradientowy jak w przypadku np: cieni świateł powierzchniowych. hmm... materiał wazonu od strony cienia jest niebieski... skąd ten niebieski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuciel Napisano 25 Listopad 2005 Share Napisano 25 Listopad 2005 nie podobaja mi sie materiały i cienie, poszukaj tutków o GI i materiałach :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krystian Napisano 27 Listopad 2005 Share Napisano 27 Listopad 2005 Z punktu widzenia ergonomi, to coś Ci nie wyszło z tym uchem od kubka.Raczej trudno go używać.Reszta jak wyżej.... Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
powelt Napisano 27 Listopad 2005 Share Napisano 27 Listopad 2005 No własnie widac poczatki:) Więc tak, ten kadr troche kuleje. Popracuj nad światłem. ten blat jakiś za długi - brakuje jego zakonczenia (możesz np. pobawić się zasięgiem światła i wprowadzic półmrok na koncu sceny, bo tak zabardzo nie masz podziału na plany i jakoś zabardzo nie wiadomo na co się patrzeć). A co do materiałów - szczeze, to paskudne. Jak już to używaj samych rey tracerów a nie baw się w jakiś self ilumination, bo to ani nie oświetla ci w scanlightingu ani nic i wygląda skrajnie nienaturanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi