Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam do przedstawienia jakiś model np. niech będzie walkman (melalowy). No i teraz jak go najlepiej go pokazać w końcowym renderingu, żeby to ładnie wyglądało. On jest ważny nic poza tym. Coś ala przedstawianie rzeczy w katalogach firmowych.

 

Czy takie ustawienie sceny będzie właściwe, co jest ważne by uzyskac taki efekt?

- Plane biały płynnie zagięty tworzący jednocześnie podłogę i ścianę tylną (materiał czysta biel), a może zmknąć model w 4-ścianach?

- No jakas mapa HDri dla metalu w otoczeniu

- Jedno światło głw. rzucające leciutki cień na plane + specular, dodatkowo drugie światło ale bez cieni i speculara, no i Skylight dla GI?

 

Macie jakieś doświadczenie w czymś takim?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 819
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności