Napisano 26 Listopad 200519 l Mam do przedstawienia jakiś model np. niech będzie walkman (melalowy). No i teraz jak go najlepiej go pokazać w końcowym renderingu, żeby to ładnie wyglądało. On jest ważny nic poza tym. Coś ala przedstawianie rzeczy w katalogach firmowych. Czy takie ustawienie sceny będzie właściwe, co jest ważne by uzyskac taki efekt? - Plane biały płynnie zagięty tworzący jednocześnie podłogę i ścianę tylną (materiał czysta biel), a może zmknąć model w 4-ścianach? - No jakas mapa HDri dla metalu w otoczeniu - Jedno światło głw. rzucające leciutki cień na plane + specular, dodatkowo drugie światło ale bez cieni i speculara, no i Skylight dla GI? Macie jakieś doświadczenie w czymś takim?
Napisano 27 Listopad 200519 l dużo tego jest na necie np: http://www.evermotion.org/tutorials/rendering/usb/index.htm
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto