MatPat Napisano 26 Listopad 2005 Share Napisano 26 Listopad 2005 Mam do przedstawienia jakiś model np. niech będzie walkman (melalowy). No i teraz jak go najlepiej go pokazać w końcowym renderingu, żeby to ładnie wyglądało. On jest ważny nic poza tym. Coś ala przedstawianie rzeczy w katalogach firmowych. Czy takie ustawienie sceny będzie właściwe, co jest ważne by uzyskac taki efekt? - Plane biały płynnie zagięty tworzący jednocześnie podłogę i ścianę tylną (materiał czysta biel), a może zmknąć model w 4-ścianach? - No jakas mapa HDri dla metalu w otoczeniu - Jedno światło głw. rzucające leciutki cień na plane + specular, dodatkowo drugie światło ale bez cieni i speculara, no i Skylight dla GI? Macie jakieś doświadczenie w czymś takim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 27 Listopad 2005 Share Napisano 27 Listopad 2005 dużo tego jest na necie np: http://www.evermotion.org/tutorials/rendering/usb/index.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się