Gość gajos Napisano 29 Listopad 2005 Share Napisano 29 Listopad 2005 Witam! mam złożenie bryłowe (.asm) zrobione w programie proengieer. Chciałbym i słyszalem, że to realne, przezucic to złożenie w colu zasymulowania jakiegoś ruchu w fajnej scenerii .Gołe File>import nie poradzi - brak obsługiwanego formatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bzyku Napisano 29 Listopad 2005 Share Napisano 29 Listopad 2005 no nic dziwnego z cadowskich formatow max czyta tylko igs ale kiepsko a nawet bardzo lub .stl inaczej to raczej watpie by sie udalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
upsilon1 Napisano 29 Listopad 2005 Share Napisano 29 Listopad 2005 ja importuje obiekty z SolidWorks w formacie STL.... i pieknie sie laduje w maxie... potem moge z tym robic wszystko :) z ProE powinno byc tak samo... :) Ps. Zaczynalem bawic sie maxem w celu przerzucania gotowych modeli z programow inzynierskich do srodowiska gdzie moge zrobic ladniejsza animacje ;) pozdrawiam ludzi o podobnym podejsciu :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość gajos Napisano 30 Listopad 2005 Share Napisano 30 Listopad 2005 sprawdzałem z tym stlem i wczytuje... powiedz mi czy przy robieniu animacji nazucone wiezy kinematyczne max zachowuje i czy da sie np wprawic w ruch kola samochodu złozonego w proe i przekonwertowanego z asm na stl ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bzyku Napisano 30 Listopad 2005 Share Napisano 30 Listopad 2005 STL nie przechowuje takich informacji i napewno taki format nie istnieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się