Napisano 29 Listopad 200519 l Witam! mam złożenie bryłowe (.asm) zrobione w programie proengieer. Chciałbym i słyszalem, że to realne, przezucic to złożenie w colu zasymulowania jakiegoś ruchu w fajnej scenerii .Gołe File>import nie poradzi - brak obsługiwanego formatu
Napisano 29 Listopad 200519 l no nic dziwnego z cadowskich formatow max czyta tylko igs ale kiepsko a nawet bardzo lub .stl inaczej to raczej watpie by sie udalo
Napisano 29 Listopad 200519 l ja importuje obiekty z SolidWorks w formacie STL.... i pieknie sie laduje w maxie... potem moge z tym robic wszystko :) z ProE powinno byc tak samo... :) Ps. Zaczynalem bawic sie maxem w celu przerzucania gotowych modeli z programow inzynierskich do srodowiska gdzie moge zrobic ladniejsza animacje ;) pozdrawiam ludzi o podobnym podejsciu :))
Napisano 30 Listopad 200519 l sprawdzałem z tym stlem i wczytuje... powiedz mi czy przy robieniu animacji nazucone wiezy kinematyczne max zachowuje i czy da sie np wprawic w ruch kola samochodu złozonego w proe i przekonwertowanego z asm na stl ???
Napisano 30 Listopad 200519 l STL nie przechowuje takich informacji i napewno taki format nie istnieje
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto