leroo Napisano 30 Listopad 2005 Napisano 30 Listopad 2005 Witam! mam mały kłopot: mam teksturę twarzy, jest nałożona na model. Jednak jest to tylko kolor skóry, a ja chciałbym dodać np. różowe policzki w photoshopie. Ściągnąłem texporter i nie wiem jak rozpłaszczyć mapę. kiedy próbuję poprzez różne opcje, wychodzą mi najwyżej rozpłaszczone krawędzie twarzy... nie wiem jak zrobić by była płaska mapa taka jak np. w pracy klicka i jarasa na bitwie "ozyrys". kiedy rozpłaszczę taką mapę chciałbym ją wyeksportować to photoshopa. pomocy! dzięki
VGT Napisano 30 Listopad 2005 Napisano 30 Listopad 2005 Jest to tylko kolor nadany za pomocą materiału? Czyli znaczy to, że nie przeszedłeś przez etap 'unwrap uvw'? Jeśli nie, to właśnie zabawa z tym modyfikatorem Ciebie czeka. Łatwe to na początku nie jest więc najlepiej skorzystaj z max'owego helpa lub tutoriala który tą tematykę wyjaśni. texporter sam w sobie nie wykonuje mapowania, w nim można tylko renderować już przygotowane za pomocą unwrap'a rozłożenie siatki, dzięki czemu wiadomo, po czym malować w PS'ie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się