Napisano 30 Listopad 200519 l Witam! mam mały kłopot: mam teksturę twarzy, jest nałożona na model. Jednak jest to tylko kolor skóry, a ja chciałbym dodać np. różowe policzki w photoshopie. Ściągnąłem texporter i nie wiem jak rozpłaszczyć mapę. kiedy próbuję poprzez różne opcje, wychodzą mi najwyżej rozpłaszczone krawędzie twarzy... nie wiem jak zrobić by była płaska mapa taka jak np. w pracy klicka i jarasa na bitwie "ozyrys". kiedy rozpłaszczę taką mapę chciałbym ją wyeksportować to photoshopa. pomocy! dzięki
Napisano 30 Listopad 200519 l Jest to tylko kolor nadany za pomocą materiału? Czyli znaczy to, że nie przeszedłeś przez etap 'unwrap uvw'? Jeśli nie, to właśnie zabawa z tym modyfikatorem Ciebie czeka. Łatwe to na początku nie jest więc najlepiej skorzystaj z max'owego helpa lub tutoriala który tą tematykę wyjaśni. texporter sam w sobie nie wykonuje mapowania, w nim można tylko renderować już przygotowane za pomocą unwrap'a rozłożenie siatki, dzięki czemu wiadomo, po czym malować w PS'ie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto