Napisano 7 Grudzień 200519 l jak zrobic szybko zagłebienia w kostce do gry (chodzi o to by byly one okrągle)
Napisano 7 Grudzień 200519 l -stwórz plane np 10x10 segmentów -convert to editable poly -wybierz selekcję poly i zaznacz jeden z polygonów -wykonaj ujemny extrude najpierw z bardzo małą wartością a potem na głębokość oczka kostki -dodaj meshsmooth -zaskoczony? A to tylko jeden z wielu sposobów ;)
Napisano 7 Grudzień 200519 l Szybko? Booleanem. Jeżeli na ściance ma być powiedzmy 5 oczek zrób 5 sfer. Wybierz jedną i z modyfikacji wybierz Edit poly. Kliknij na przycisk obok przycisku Attach i wybierz resztę sfer. Dzięki temu połączą się one w jeden obiekt i łatwiej będzie je wyciąć. Boolean: create -> compound objects
Napisano 7 Grudzień 200519 l zrob w photoshopie kazda scianke. Tzn bialy jpg z kropka w srodku. potem pomapuj szecian - kazdy bok jpgiem z inna iloscia kropek i gotowe --- acha i zeby byly wglebienia to ta sama mape ustaw tez jako "Bump" i ustaw grubosc- wtedy kropki malowane pokryja sie z tymi wglebionymi :) odsylam do moich kostek :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=21284 - dasz wiekszy bump i wglebienia beda bardziej widoczne :) ja mialem na to taki pomysl :) pozdrawiam
Napisano 8 Grudzień 200519 l Jeżeli szybko to booleanem a jeżeli masz czas i chęci to przekonwertuj do editable poly i przesuwaj wertexy... Powodzenia...
Napisano 8 Grudzień 200519 l no tez zależy jaka kostka bo jak standardowa K6 to tak jak VGT napisał idealnie a jak chcesz np K10 to raczej displace albo nurbs
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto