Skocz do zawartości

kości do gry


Gość larv

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

-stwórz plane np 10x10 segmentów

-convert to editable poly

-wybierz selekcję poly i zaznacz jeden z polygonów

-wykonaj ujemny extrude najpierw z bardzo małą wartością a potem na głębokość oczka kostki

-dodaj meshsmooth

-zaskoczony?

 

A to tylko jeden z wielu sposobów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybko? Booleanem.

Jeżeli na ściance ma być powiedzmy 5 oczek zrób 5 sfer. Wybierz jedną i z modyfikacji wybierz Edit poly. Kliknij na przycisk obok przycisku Attach i wybierz resztę sfer. Dzięki temu połączą się one w jeden obiekt i łatwiej będzie je wyciąć.

Boolean: create -> compound objects

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrob w photoshopie kazda scianke. Tzn bialy jpg z kropka w srodku. potem pomapuj szecian - kazdy bok jpgiem z inna iloscia kropek i gotowe --- acha i zeby byly wglebienia to ta sama mape ustaw tez jako "Bump" i ustaw grubosc- wtedy kropki malowane pokryja sie z tymi wglebionymi :) odsylam do moich kostek :)

 

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=21284 - dasz wiekszy bump i wglebienia beda bardziej widoczne :)

 

ja mialem na to taki pomysl :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności