Gość larv Napisano 7 Grudzień 2005 Napisano 7 Grudzień 2005 jak zrobic szybko zagłebienia w kostce do gry (chodzi o to by byly one okrągle)
VGT Napisano 7 Grudzień 2005 Napisano 7 Grudzień 2005 -stwórz plane np 10x10 segmentów -convert to editable poly -wybierz selekcję poly i zaznacz jeden z polygonów -wykonaj ujemny extrude najpierw z bardzo małą wartością a potem na głębokość oczka kostki -dodaj meshsmooth -zaskoczony? A to tylko jeden z wielu sposobów ;)
Tymek Napisano 7 Grudzień 2005 Napisano 7 Grudzień 2005 Szybko? Booleanem. Jeżeli na ściance ma być powiedzmy 5 oczek zrób 5 sfer. Wybierz jedną i z modyfikacji wybierz Edit poly. Kliknij na przycisk obok przycisku Attach i wybierz resztę sfer. Dzięki temu połączą się one w jeden obiekt i łatwiej będzie je wyciąć. Boolean: create -> compound objects
himek Napisano 7 Grudzień 2005 Napisano 7 Grudzień 2005 zrob w photoshopie kazda scianke. Tzn bialy jpg z kropka w srodku. potem pomapuj szecian - kazdy bok jpgiem z inna iloscia kropek i gotowe --- acha i zeby byly wglebienia to ta sama mape ustaw tez jako "Bump" i ustaw grubosc- wtedy kropki malowane pokryja sie z tymi wglebionymi :) odsylam do moich kostek :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=21284 - dasz wiekszy bump i wglebienia beda bardziej widoczne :) ja mialem na to taki pomysl :) pozdrawiam
Gedeon Napisano 8 Grudzień 2005 Napisano 8 Grudzień 2005 Jeżeli szybko to booleanem a jeżeli masz czas i chęci to przekonwertuj do editable poly i przesuwaj wertexy... Powodzenia...
AGmakonts Napisano 8 Grudzień 2005 Napisano 8 Grudzień 2005 no tez zależy jaka kostka bo jak standardowa K6 to tak jak VGT napisał idealnie a jak chcesz np K10 to raczej displace albo nurbs
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się