Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jak zrobic szybko zagłebienia w kostce do gry (chodzi o to by byly one okrągle)

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 978
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

-stwórz plane np 10x10 segmentów

-convert to editable poly

-wybierz selekcję poly i zaznacz jeden z polygonów

-wykonaj ujemny extrude najpierw z bardzo małą wartością a potem na głębokość oczka kostki

-dodaj meshsmooth

-zaskoczony?

 

A to tylko jeden z wielu sposobów ;)

Napisano

Szybko? Booleanem.

Jeżeli na ściance ma być powiedzmy 5 oczek zrób 5 sfer. Wybierz jedną i z modyfikacji wybierz Edit poly. Kliknij na przycisk obok przycisku Attach i wybierz resztę sfer. Dzięki temu połączą się one w jeden obiekt i łatwiej będzie je wyciąć.

Boolean: create -> compound objects

Napisano

zrob w photoshopie kazda scianke. Tzn bialy jpg z kropka w srodku. potem pomapuj szecian - kazdy bok jpgiem z inna iloscia kropek i gotowe --- acha i zeby byly wglebienia to ta sama mape ustaw tez jako "Bump" i ustaw grubosc- wtedy kropki malowane pokryja sie z tymi wglebionymi :) odsylam do moich kostek :)

 

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=21284 - dasz wiekszy bump i wglebienia beda bardziej widoczne :)

 

ja mialem na to taki pomysl :)

 

pozdrawiam

Napisano

Jeżeli szybko to booleanem a jeżeli masz czas i chęci to przekonwertuj do editable poly i przesuwaj wertexy... Powodzenia...

Napisano

no tez zależy jaka kostka bo jak standardowa K6 to tak jak VGT napisał idealnie a jak chcesz np K10 to raczej displace albo nurbs

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności